Grup, büyümesini Avrupa'daki artan pazar ve yeni ürünlerin elde ettiği başarılarla sağladı. Avrupa dışında ise Renault Grubu'nun pazar payı tüm ülkelerde arttı ya da mevcut durumunu korudu. Renault Grubu'nun satışları 2015'in üçüncü çeyreğinde yüzde 1.2 artarak 620 bin 525 adede ulaştı. Renault Grubu, Kadjar ve Espace modellerinin başarısı ile birlikte Captur ve Clio'nun sağladığı ivme sayesinde siparişlerin 2014 Eylül sonuna göre 44 bin daha fazla olduğu belirtildi. Grup, çoğu Avrupa ülkesinde de satışlarını önemli derecede artırdı. Grubun satışları İngiltere'de yüzde 22.3, Hollanda'da yüzde 21.7, İspanya'da yüzde 16.2, Portekiz'de yüzde 21.1 ve Polonya'da yüzde 25.4 arttı.