Sosyal medyadaki Türkiye'ye destek kampanyasına katılanlar arasında,  Mısırlı El Cezire Arapça Televizyonu'nun kıdemli gazetecilerinden Ahmed Mansur,  Kuveyt'ten davetçi Hamid el-Ali, yazar Felah bin Hicari, Suudi Arabistan'dan  Muhammed el-Hudeyf, gazeteci Ali ez-Zufeyri, Twitter fenomeni Muhammed el-Yahya,  yazar Ahmed bin Raşid bin Suud, Katar'dan Eş-Şark Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni  Cabir el-Haremi yer aldı. Kampanya için, "Müslümanım ve Türkiye'yle dayanışma içindeyim", "Arap'ım ve Türkiye'yle dayanışma içindeyim", "Türk ürünlerine destek ol" hashtagleri  kullanıldı. 
 Çok sayıda medya mensubu, Twitter fenomeni, aktivist ve yazarın dahil  olduğu destek kampanyasında yapılan paylaşımlarda, "Türk ürünlerinin  desteklenmesi tüm Müslüman ve Arapların görevidir", "Türk ürünleri çok  kalitelidir ve fiyatları uygundur.  Arap dünyasının her yerinde Türk şirketleri  bulunmaktadır" ifadeleri kullanıldı. 

ARAPLAR ALIŞVERİŞTE TÜRK ÜRÜNÜ ARIYOR
Arap dünyasının Türkiye'ye desteği sadece Twitter ile sınırlı değil. Mısır, Kuveyt, Suudi Arabistan, Katar gibi ülkelerin vatandaşları hem ülkelerinde hem de Türkiye'de Türk malı tercih ediyor. Türkiye'deki alışveriş tutarları da bu gerçeği gözler önüne seriyor. Rus vatandaşların geçen yıl Türkiye'de yaptığı alışveriş tutarı yüzde 13 azalırken, İranlıların alışverişi yüzde 37, Suudi Arabistan vatandaşlarının alışverişi yüzde 147, Kuveytlilerin alışverişi yüzde 48, Katarlıların alışverişi yüzde 157, Mısırlıların yüzde 45 ve Birleşik Arap Emirlikleri vatandaşlarının alışveriş tutarlarında yüzde 57 artış gerçekleşti. Alışveriş tutarlarına bakıldığında da Katarlılar kişi başına 2363 dolarla birinci. Türkiye'de Kuveytliler 1154, BAE'liler 1643, Azerbaycanlılar 1686 liralık alışveriş yaparken, Rusların kişi başına alışveriş tutarı 781 lira seviyesinde bulunuyor.