Ömer Temür İSTANBUL
E-ticaret kanalında ise yüzde 50’ye yakın büyüme ile Media-Saturn Holding içinde en fazla büyüyen ülke oldu. Media-Saturn Holding’in Avrupa'nın en büyük, dünyanın ikinci büyük teknoloji perakende şirket olduğuna dikkat çeken Media Markt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, 2015’te organize elektronik perakende kanalının iki katı büyüdüğünü, şirketin bir önceki yıla kıyasla sepet büyüklüğünde yaklaşık yüzde 30’luk bir artış yakaladığını söyledi. Gökyıldırım, “Ayda 4 milyon kişi mağazamızı, 5 milyon kişide internet sitemizi ziyaret ediyor. Sepet başına 1.7 ürün satıyoruz. Sepetin ortalama değeri ise 820 TL'ye ulaştı" dedi. Mağazalar ve online alışveriş sitesinin yanı sıra mobil, tablet ve çağrı merkezini de içeren çok kanallı stratejilerini de güçlendireceklerini ifade eden Gökyıldırım, "Uygun fiyatlı ürünlerimizle Türkiye'de en çok tercih edilen çok kanallı elektronik perakendecisi olmak istiyoruz. Hedefimiz, önümüzdeki 5 yıl içinde Avrupa’da en hızlı büyüyen ülke olmak" dedi.