Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, mobil dünyanın buluştuğu Barcelona’daki GSMA Mobil Dünya Kongresi’nin üçüncü gününde açılış konuşmasını yaptı. Turkcell’in bölgesindeki en aktif oyunculardan biri olduğunun altını çizen Kaan Terzioğlu, mevcutta 9 ülkede 72 milyon müşteriye hizmet verdiklerini, yeni dönemde hedeflerinin 100 milyon aboneye ulaşmak olduğunu açıkladı. Hedeflerine ulaşmak için bölgesel büyümenin önemli olduğunu ifade eden Terzioğlu, Turkcell’in başarılı ürün ve servislerinden örnekler verdi. Turkcell Müzik’te yıllık 200 milyon olan dinleme sayısının 2018 sonunda 4 kat artışla yaklaşık 800 milyona ulaşacağını belirten Terzioğlu, küresel marka olma yolunda sağlam adımlarla ilerleyen BİP’e de sunumunda yer verdi. BİP’in dünya genelinde 189 ülkede kullanıldığına, yaklaşık 6.5 milyon indirme sayısına ulaştığını açıklayan Kaan Terzioğlu, uygulama ile ilgili bir müjdeyi de paylaştı. Yakın zamanda uygulama üzerinden her yöne sabit ve her yöne mobil numaraları da arama imkânı sunacaklarını belirten Terzioğlu, BİP’i muadilleri arasında bambaşka bir konuma taşıyacak yeni özelliklerini de yakın zamanda lanse edeceklerini duyurdu.

‘Tüm pazarlarda alım fırsatlarını değerlendiririz’

Turkcell’in bölgesel güç olma hedefi doğrultusunda şirket satın alma fırsatlarını yakından takip ettiğinin altını çizen Kaan Terzioğlu, “Fintur’da Azerbaycan, Gürcistan, Moldova ve Kazakistan’da hâlihazırda azınlık payımız var. Eğer fırsat oluşursa daha önce de belirttiğimiz gibi değerlendirebileceğimiz bir proje olabilir. Her zaman Turkcell’i güçlendirecek; stratejik opsiyonları değerlendireceğiz. Coğrafi ve kültürel yakınlığın olduğu tüm pazarlarda fırsatları değerlendireceğiz” açıklamasını yaptı.