Twitter'dan yapılan yazılı açıklamada, bu yılın ilk çeyreğindeki net gelirin, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 36 artış göstererek 595 milyon dolar olduğu belirtildi.
Şirket, 2015'in ilk 3 ayında 436 milyon dolarlık artışla net gelirinin, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 74 yükseldiğini duyurmuştu. Böylece, Twitter'ın net gelir artış oranı ilk çeyrekte yıllık bazda yüzde 74'ten yüzde 36'ya düştü. Net gelir artış oranında azalışın ardından Twitter'ın hisselerinde, New York borsasının kapanışından sonra yapılan işlemlerde yüzde 15'in üzerinde düşüş görüldü. Öte yandan, bu yılın ilk çeyreğinde şirketin reklam geliri yüzde 37 artışla 531 milyon dolara çıktı. Geçen yılın aynı döneminde şirketin reklamlardan elde ettiği gelir 388 milyon dolardı. Şirketten, bu yılın ilk üç ayında 310 milyon kişinin ilk defa Twitter kullanmaya başladığı belirtilerek, yeni kullanıcı sayısındaki artışın büyük ölçüde ABD dışından geldiğini ifade edildi.