Türkiye’nin en büyük turizm, alışveriş ve kentsel markalaştırma projesi İstanbul Shopping Fest, ATM Dubai 2016 Uluslararası Turizm Fuarı’nda tanıtıldı. Fuar içerisinde İstanbul Ticaret Odası ev sahipliğinde açılan 85 metrekarelik İstanbul standında, İstanbul Shopping Fest projesi yer aldı. Bu yıl 23. defa düzenlenen ve 86 ülkeden 2 bin 800 firmanın katıldığı fuar, dört günde 26 bini aşkın ziyaretçiyi ağırladı. 1-31 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek olan İstanbul Shopping Fest,  İstanbul standının en çok ilgi çeken projesi olarak öne çıktı. İstanbul Ticaret Odası Başkanı İbrahim Çağlar, “Ülkemize gelen yabancı turistlerin ortalama harcaması kişi başı 756 dolarken, Körfez ülkelerinden gelen turistlerde bu rakam 3 bin dolara kadar çıkıyor. Turistleri şehrimizde ağırlamak amacıyla tanıtım faaliyetlerimizi yoğun olarak sürdürüyoruz. Festivalimiz, Temmuz ayı boyunca yine şehrimize bereket getirecek. Misafirlerimizi; küresel markalar, yerel lezzetler ve medeniyetleri buluşturan muazzam bir kültürle karşılayacağız” dedi.