İki dünya devi Godiva ve United Biscuits’i bünyesine katan Yıldız Holding’te (Ülker Grubu) değişim rüzgarları esmeye devam ediyor. 5.2 milyar dolar ciroya sahip “Pladis” adında İngiltere merkezli bir şirket kuran ve atıştırmalık marklarını bu yapı altında toparlayan Yıldız Holding önümüzdeki günlerde bir önemli hamleye daha imza atacak. Dünyanın en eski çikolata markalarından Godiva’da bağımsız mağazalarla lüks konseptiyle satış stratejisi izleniyordu. Yıldız Holding önümüzdeki günlerde marka lisanslama anlaşmalarıyla birlikte Godiva ürünlerini market raflarına çıkararak daha geniş bir kitlenin ulaşabileceği sahaya sürecek.

GENİŞ KİTLELERE ULAŞACAK

Hürriyet'in haberine göre; Pladis’in üç önemli bölgesinden biri olan Türkiye, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Orta Asya (TR, MENA & CA) CEO’su Mehmet Tütüncü, “Pladis yapılanması ile ürün portföyünü tamamladık. Üç markamız da birbirini çok iyi tamamlıyor. Ülker ve McVitie’s kendi kategorilerinde lider iki marka. Godiva’nın marka lisans anlaşmasıyla üreteceğimiz ürünler de önümüzdeki dönemde market raflarında yerini alacak. Böylece, her lokasyonda, herkes için ve her fiyat aralığında ürünü tüketicimizle buluşturmuş olacağız. Ülker, McVitie’s ve Godiva el ele vererek Pladis’i lider yapacak” dedi.

Godiva’nın pladis içindeki yapılanmasının Ülker ve McVitie’s’ten farklı olduğunu anlatan Tütüncü, “Godiva’nın mağazacılık ve perakende kısmı Pladis yapılanması içinde yer almıyor. Çünkü bu işin dinamikleri çok farklı. Pladis, Godiva’nın marka lisans anlaşması ile ürettiği farklı formatlardaki premium ürünleri pazarda tüketicisine daha yaygın olarak ulaştıracak. Önümüzdeki dönemde tüketici talebinin oluşacağını düşündüğümüz noktalarda Godiva markalı ürünleri müşterilerimizin beğenisine sunacağız” şeklinde konuştu.