Ülke ihracatında en fazla pay alan iller ile ülkeleri eşleştiren ve bu pazarlara olan satışlarını artırmayı amaçlayan ‘Hedef Pazarlar’ toplantılarında; Gaziantep’te İngiltere, Adana’da Suudi Arabistan, Konya’da İran, Bursa’da ABD, Antalya’da Almanya, İzmir’de Polonya, Denizli’de İtalya, Ankara’da Çin, Kayseri’de Fransa ve İstanbul’da Birleşik Arap Emirlikleri pazarları mercek altına alındı. Vodafone, Türkiye’nin 2016 yılında en fazla ihracat gerçekleştirdiği ülke olan Almanya’ya ihracat yapan firmaların dijitalleşme skorunu yüzde 59, İngiltere’ye ihracat yapanların yüzde 58, İtalya’ya ihracat yapanların ise yüzde 51 olarak hesapladı. ABD’ye ihracat yapan firmaların dijitalleşme skoru ise yüzde 62 ile 10 ülke arasındaki en yüksek skor. İhracatta başarıyı getirecek adımın dijitalleşme olduğunu ifade eden Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı M. Sinan Kızıldağ, “Değişen ve dijitalleşen yeni dünya düzeninde artık tüm dünya rakibimiz. Bu yüzden ihracatçı firmalarımız yalnızca Türkiye’de değil, dünyanın her yerinde ‘%100 yarına hazır ihracatçı’ olmak zorunda. Bu sayede Türkiye’nin ihracattaki başarı çıtasını yükseltebiliriz” dedi.