Kişiye özel tasarımla 20 ülkeyi hedefe aldı

Kişiye özel tasarımla 20 ülkeyi hedefe aldı

EKONOMİ Haberleri

Türkiye’de kurumsal moda alanında şirketlere özel kıyafetler tasarlayan Washa markasının sahibi Selda Eruzun, Amerika’dan Afrika’ya kadar dokuz ülkeye ihracat yapıyor.

Global bir marka olma yolunda ilerleyen Eruzun “Şu anda Washa markasıyla tasarladığımız kıyafetler dünyanın önde gelen otel zincirleri ve eğlence mekânlarında giyiliyor. Ayda 1 milyon TL değerinde ortalama 500 farklı tasarımı yurt dışına ihraç ediyoruz. Yaptığımız yeni anlaşmalarla Made in Turkey etiketini 20 ülkeye ulaştırmayı hedefliyoruz” dedi. Yeni nesil moderne toplumun farklılık istediğini ifade eden Eruzun, bu nedenle seri üretim yerine kişiye özel tasarımlara odaklandığını belirtti. Üç yıllık AR-GE çalışmasıyla Katu Style adını verdiği projeyle pek çok yarışmada dereceye girdiğini kaydeden Eruzun “Hollanda, ABD,  Azerbaycan, İngiltere, Surinam, Nikaragua, Uganda, Ukrayna, Bulgaristan gibi ülkelerden siparişler almaya başladım. Washa’nın ünü uluslararası alanda duyulmaya başlayınca siparişleri yetiştirmekte zorlanıyoruz” diye konuştu.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...