Discovery Communications, Doğuş Yayın Grubu ile gerçekleştirdiği CNBC-e'nin satın alma anlaşmasını takiben, eğlence ve yaşam tarzı kanalı TLC'nin Türkiye'de yayına gireceğini bugün duyurdu. Kasım ayında yayına başlayacak olan kanal, CNBC-e'nin yerini alacak ve yüksek kalitede uluslararası kurgu ve gerçeğe dayalı eğlence programlarından oluşan kapsamlı bir içeriği izleyicisine sunacak. 


Discovery Networks CEEMEA Gelişen Pazarlar Kıdemli Başkan Yardımcısı James Gibbons konu ile ilgili, “Doğuş Yayın Grubu ile CNBC-e'nin alım anlaşmasını tamamlamamız ve büyümekte olan Türkiye pazarında, önde gelen yaşam tarzı ve eğlence içeriklerini sunacak ilk ulusal kanalımızı yayına sokacağımızı duyurmamızla beraber, Türkiye operasyonumuzda yepyeni bir dönem başlıyor. Discovery Avrupa'da birçok pazarda hem ücretli hem de ulusal kanalları başarı ile yönetiyor. TLC, inanılmaz bir çeşitliliğe sahip benzersiz içeriği ile Discovery Channel, Animal Planet ve Discovery Science'yi kapsayan güçlü portföyümüze değer katacak. TLC, Türkiye'nin beklediği bir kanal. Kasım ayında kanalımızı seyircilere ve ticari ortaklarımıza sunmayı iple çekiyoruz” dedi. 
Doğuş Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Erman Yerdelen ise “Doğuş Yayın Grubu olarak, Discovery Communications'ın TLC gibi çok güçlü bir marka ile Türk pazarını, eğlencenin değişik alanlarında son trendleri yakalayan yepyeni bir kanalla tanıştıracağına inanıyoruz. Kanalın güçlü ve kapsamlı içeriği sayesinde seyirciler, TLC Türkiye'ye adeta bağımlı olacak ve kanal kendi türünde şüphesiz ki lider olarak konumlanacak. Discovery ile farklı projelerde de yan yana çalışmayı ve Türk seyircilere yeni sürprizler sunmayı dört gözle bekliyoruz” ifadelerini kullandı. 


Amerika'da 95 milyondan fazla ve uluslararası arenada 190 pazarda 303 milyon haneye ulaşan TLC, uluslararası bir marka. Kendi segmentinde önemli bir yeri olan TLC kanalı, 2014 yılında Amerika'da kadınlara hitap eden ilk 10 kablolu kanal arasında yer alırken, küresel ölçekte İngiltere, Asya Pasifik, Güney Afrika ve Polonya gibi pazarlarda da önemli uluslararası yaşam tarzı kanalı konumunda bulunuyor.