RTÜK'ten yapılan yazılı açıklamada, "Seda Sayan'ın RTÜK'e şikayeti" başlıklı haberde yer alan, Sayan'ın "2006 yılında RTÜK'ün kendisini başörtüsü taktığı için cezalandırdığına" yönelik iddialarının doğru olmadığı bildirildi.

Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007'de Kanal D'de, sunuculuğunu Seda Sayan'ın yaptığı, hafta içi her Sabah yayınlanan "Sabahların Sultanı Seda Sayan" isimli programda iki ticari markanın gizli Reklamı yapıldığı için verildiği kaydedilen açıklamada, "Ne şikayette belirtilen tarih doğrudur ne de başörtüsü taktığı için ceza verilmiştir. Burada bir algı oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK'ün gizli reklam konusundaki hassasiyeti aynı şekilde devam etmektedir." ifadeleri kullanıldı.