Galatasaray'ın kardeş Bosna Hersek temsilcisi Saraybosna takımı ile yaptığı mücadeleyi haber yapan Sözcü ve AMK Spor Gazetesi, Bosna'nın başkentini Sırbistan'ın bir vilayeti, Saraybosna'yı da Sırbistan temsilcisi olarak okuyucularına aktardı.
'SIRBİSTAN TEMSİLCİSİ' DEDİ
Gazetenin internet sitesi, haberin girişinde ''Hazırlık karşılaşmasında Sırbistan'ın Sarajevo takımıyla karşılaşan Galatasaray, deplasmandan 3-3'lük beraberlikle ayrıldı.'' ifadelerini kullanarak büyük bir skandala imza attı.
ÖZÜR DİLEDİLER
Tepkiler üzerine haberi düzelten gazeteler, özür diledi.