Almanya’da yayın yapan Bunte dergisi verdiği haberde Formula 1’in efsane pilotlarından Michael Schumacher’in sağlık durumunun iyiye gittiğini ve yürüyebileceğini yazdı. Ancak menajerinden gelen açıklama, durumun hiç de böyle olmadığını gözler önüne serdi.
Haberin yalan olduğunu belirten Sabine Kehm, dergiyi sert bir dille eleştirdi. Schumacher’in durumunun iyi olmadığını söyleyen Kehm “Ne yazık ki derginin bu haberinden sonra onun sağlık durumu hakkında açıklama yapmak zorunda kaldım. Terapist yardımı ile yürüdüğü ve kolunu kaldırabildiği haberleri gerçeği yansıtmıyor. Bunlar tam bir sorumsuzluk örneğidir çünkü sağlık durumu hakkındaki gizlilik onun için çok önemli… Konuyla ilgili insanların boş yere umutlanmasına neden oluyorlar” dedi.