1996’da havuz sistemine geçildi. İlk üç yıllık ihale sonucunda tüm maçlar 140 milyon dolara pazarlandı. Sonraki yıllarda ise bu gelirlerde büyük artış yaşandı. 2010'da yapılan ihalede ise rekor kırıldı ve Süper Lig'in yayın geliri yıllık 321 milyon dolara çıktı. Bu meblağa özet görüntüler için yapılan ihale bedeli de eklenince, kulüplerin yıllık toplam geliri yaklaşık 450 milyon dolara kadar yükseldi. Taraflar arasında, her sezon yüzde 5'lik artış şartıyla 4 sezonluk mutabakat sağlanırken, ilk 3 yılsonunda, mevcut anlaşma 2017 yılına kadar uzatıldı. Böylece Süper Lig, Avrupa'da en fazla yayın geliri elde eden 6. lig oldu. TFF, geçtiğimiz sezon bütün kulüplere toplam 800 milyon lira civarında ödeme yaptı. 
En düşük gelir kupada
Futbol kulüpleri için Avrupa kupaları büyük bir gelir kapısı. Bilhassa UEFA Şampiyonlar Ligi grup maçlarına katılan takımların aldığı para ödülü dikkati çekici. UEFA, grup maçlarına kalan her takıma 12 milyon avro katılım bedeli ödüyor. Grup maçlarında alınan her galibiyetin 1 milyon 500 bin, beraberliğin ise 500 bin avro ödülü var. Bunlara ilaveten gruptan çıkan her takım 5 milyon 500 bin avro kazanıyor. Tüm bunların haricinde takımlar pazarlama gelirinden de pay almakta.  Son 9 yılda Türkiye'nin pazar payı ortalaması 9 milyon avro. UEFA Avrupa Ligi’ne katılım ödülü 2 milyon 400 bin avro. Gruplarda alınan galibiyetin 360 bin, beraberliğin 120 bin avro değeri var. En düşük yayın geliri ise Türkiye Kupası’nda. Kupaya katılan takım finale kadar 11 maçı kazanması durumunda toplamda 1 milyon 440 bin dolar para kazanıyor.