Süper Lig’e son 2 haftaya Fenerbahçe’nin 6 puan önünde giren Beşiktaş, kalan 2 maçtan 1 puan çıkarması halinde şampiyonluk ipini göğüsleyecek. Kara Kartal’ın tam 7 yıl sonra şampiyonluğa uzanacak olması şimdiden hem Beşiktaş Kulübü’nün hem de Beşiktaş esnafının kasasını doldurmuş durumda. Özellikle geçen hafta sonu kazanılan Galatasaray maçından bu yana Beşiktaş Köyiçi’nde başlayan şampiyonluk kutlamaları semt esnafının yüzünü güldürürken, Kartal Yuvaları ise taraftara ürün yetiştirmekte zorlanıyor. Öyle ki Kartal Yuvası yöneticileri, Galatasaray galibiyetinden bu yana günde ortalama 3 bine yakın bayrak, 3 bin civarında forma, 4 bin atkı satışı gerçekleştirdiklerini ve yoğun ilginin kendilerini şaşırttığını söylüyor.

STOKTAKİ 80 BİN FORMA TÜKENDİ

Stoklarda geçen sezondan kalan 80 bin formanın tükendiğini belirten Kartal Yuvası yöneticileri, satışların bu şekilde devam etmesi halinde de sezondan forma kalmayacağını ifade ediyor. Öte yandan Beşiktaş yönetimi korsanla mücadeleye de devam ediyor. Beşiktaş Belediyesi ve polisle işbirliği yaptıklarını belirten Kartal Yuvası yöneticileri Beşiktaş civarında korsan avına çıkılacağını, yakalanan ürünlerin de Anadolu’da ihtiyacı olanlara gönderileceğini kaydetti.

YEME İÇMEYE 4-5 MİLYON TL

Osmanlıspor maçının oynanacağı pazar gününe Beşiktaş esnafı ayrı bir heyecanla hazırlanıyor. Beşiktaş karşılaşmasının olduğu günlerde normal gün cirolarının 4-5 katı ciroya ulaşan restoran ve barların, pazar günü ise normal gün cirolarının 10 katı ciroya ulaşması bekleniyor. Beşiktaş Köyiçi’nde 60-70 civarında alkol satışı yapan restoran ve bar olduğunu belirten bir mekân sahibi, pazar günü de semtte Vodafone Arena’nın açılış günündeki gibi bir kalabalık olacağını bu kalabalığın restoran ve barlara 4-5 milyon TL civarında bir gelir bırakacağını belirtiyor.

BEŞİKTAŞ BELEDİYESİ ŞAMPİYONLUK HALİNDE 5 BİN BAYRAK ALIYOR

 Beşiktaş’ın şampiyonluk kutlamalarına hazırlanan kurumlardan biri de Beşiktaş Belediyesi. Beşiktaş Belediyesi’nin Siyah-Beyazlıların şampiyonluğunun kesinleşmesinin ardından üretime geçilmesi kaydıyla, 5 bin adet belediyenin ve Beşiktaş’ın ortak logolu bayrağının siparişini verdiği öğrenildi. Öte yandan Beşiktaş’ın şampiyonluğu bayrak üreticisi firmaları da ihya etti. Gönderbayrak AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Oktay Yeşilbaş İstanbul genelinde toplamda 120-150 bin arası bayrak satışının öngörüldüğünü söyledi.

100 BİN ŞAMPİYONLUK TİŞÖRTÜ YOLDA

Kartal Yuvası yöneticileri, asıl satışların ise şampiyonluğu garantileyen son düdükten sonra patlama yapmasını bekliyor. Henüz şampiyonluk kesinleşmediği için bu konuda erken bir siparişe girmediklerinin altını çizen Kartal Yuvası yöneticileri, şampiyonluğun garantilenmesiyle birlikte ilk etapta 100 bin adet şampiyonluk tişörtünün raflarda yerini alacağını söylüyor. Öte yandan dün piyasaya çıkan Sosa tişörtünün ardından bugün de Atiba tişörtleri mağazalarda yerini alacak.

SÜPER BOWL ARDINDAN DÜNYA İKİNCİSİ OLDU

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, Türkiye’nin ilk akıllı stadyumu Vodafone Arena’da oynanan ilk 2 maçta toplam 27 bin kişinin Vodafone’un mobil internet hizmetiyle 1.8 terabayt data kullandığını, 42 bin kişinin ise Vodafone Süpernet Wi-Fi’ye bağlandığını söyledi. Beşiktaş- Bursaspor maçında ise 24 bin kişinin Vodafone Süpernet Wi-Fi’ye bağlanmasıyla yüzde 57’lik bağlantı oranı elde edildiğini ifade eden Öğüt, bunun Avrupa’nın bir maçta sağlanan en yüksek, dünyada ise ABD’deki Super Bowl maçından sonra ikinci en yüksek bağlantı oranı olduğunu belirtti. Öte yandan Vodafone Arena, “2022 Katar Dünya Kupası” için inşa edilecek olan 8 stat için örnek olacak. Dün Vodafone Türkiye ile Vodafone Katar arasında imzalanan iyi niyet anlaşması çerçevesinde, Vodafone Katar inşa edilecek stat ihalelerini kazanırsa, akıllı stat teknolojisi uygulanmasında Vodafone Türkiye’den destek alacak ve Beşiktaş’ın stadını model alacak.