Toplamda %61 büyüyen Türkiye otomotiv pazarında, %128 gibi agresif bir değerle hacmini genişletirken markalar sıralamasında da dört basamak birden yükselerek 10. sıraya yerleşti. Otomotiv basını ile online toplantıda bir araya gelen Citroën Türkiye Pazarlama Direktörü Selen Alkım, 2021 yılı için yapmış olduğu değerlendirmede toplam pazar öngörüsü için 700 bin adetleri işaret ederek “Biz Citroën olarak bu pazarda 39.500 adet satış ile %5,6 pazar payı elde etmeyi hedefledik. Büyümemize devam etmek istiyoruz. Yılın ikinci çeyreğinde gerçekleştireceğimiz Yeni Citroën C4 lansmanı ile birlikte son yıllarda yer almadığımız C-HB segmentinde önemli bir oyuncu olacağız. Yılın üçüncü çeyreğinde de Yeni Citroën C3 Aircross SUV modelimiz yenilenecek ve segmentinde daha iddialı bir konumda olacak. Tüm bu yeni model lansmanlarımız, güçlenen bayi teşkilatımız ve müşteri memnuniyetini odak noktamız olarak belirleyen anlayışımız sayesinde istikrarlı yükselişimize devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.