Bugüne kadar sadece Genart üzerinden reklam alan popüler mikro blog platformu Twitter, direkt reklamların Türkiye'deki kullanıcılara da açıldığını duyurdu. 
2013 yılında kullanıma giren Twitter Ads, son dönemde kullanım oranını artırmak için birçok adım atıyordu. 
Yapılan açıklamada 'self-servis reklamcılık' olarak da anılan bu özelliğin 200'ü aşkın ülke ve bölgede 15 farklı dilde hizmet verdiğinin altı çizildi. Bu diller arasında Türkçe yer almıyor. 
Twitter'ın bu hamlesiyle reklam gelirlerini artırması ve bu özelliği daha fazla kullanıcı ile buluşturması bekleniyor. Son çeyrek sonuçlarıyla yatırımcılarını hayal kırıklığına uğratan Twitter'ın gelirlerini artırarak mali karnesini düzeltmek adına bu adımı attığı belirtiliyor. 
Türkiye'deki kullanıcıların kendi hesapları üzerinden 'Creat New Campaing' seçeneği üzerinden kullanabilecekleri bu özellik 'tweet etkileşimi artırma' ve 'uygulama indirme reklamları' dahil 6 farklı reklam seçeneği sunuyor.