Sitede yer alan hareketli reklamların yerine artık video reklamların da destekleneceği belirtilirken, video reklam ile birlikte kullanıcıların ilgisinin daha çok çekileceği ve böylece reklam etkileşimin de arttırılmasının hedeflendiği belirtildi. 

Bu durum kuşkusuz firmalar için çok daha cazip bir seçenek oluştururken siteye reklam vermek isteyen firmalar video reklamlarını kolay bir şekilde yayına alabilecek.

VİDEO REKLAMDA SİSTEM NASIL OLACAK

Video reklamlara tıklandığında kişilerin hedef sayfasına erişim sağlanması mümkün kılınırken siteye giriş yapmak isteyenlerin videonun alt bölümünde yer alacak linke tıklamasının yeterli olacağı belirtildi.

Reklamlar için yapılan bu hamle ile birlikte en çok merak edilen noktalardan bir tanesi ücretlendirme.

FACEBOOK KULLANICISI OLMAYANLAR DA YARARLANACAK

Facebook tarafından reklam konusunda yapılan bu geliştirmeler geçtiğimiz günlerde de gündeme gelirken özellikle Facebook kullanıcısı olmayan kişilerin de bu imkanlardan yararlanabileceği belirtilmişti. 

Bu bakımdan hedef kitleyi arttırmayı başaran Facebook farklı reklam yöntemleri ile de kullanıcısının ilgisini çekmeyi amaçlıyor.