Line, çıkartma (etiket) paylaşımı konusunda Uzakdoğu kültürünün esintilerini fazlasıyla taşıyan bir uygulama. Kullanıcılarına çok çeşitli/dönemsel çıkartma paketleri sunuyor ve 6’lı veya 12’li çıkartma paketleri bir kaç dolardan satışa çıkıyor. Çıkartmalar uygulama içinden satın alınıp anında mesajlaşmalarda kullanılıyor. SEC dokümanlarında yayınlanan bilgilere göre de işte bu çıkarmalar Line'a yıllık 28.7 milyar yen, yani yaklaşık 800 milyon TL (271 milyon dolar) kazandırıyor. 2013’te bu işten 10 milyon dolar kazanan Line, bir önceki yıla göre de yüzde 38 artış sağlamış. 

Japonlar için büyük anlamlar taşıyan çıkartmalardan gelen kazanç Line'ın gelirlerinin 1/4’ini oluşturuyor ve Japonlar her gün birbirlerine 389 milyon çıkartma gönderiyor. Zaten paylaşılan bilgilere göre Line, gelirlerinin yüzde 90’ı Japonya pazarından kazanıyor. Line, sadece dijital ürünlerden değil, kendi maskotlarının fiziksel ürünlerinden ve lisans haklarından da gelir elde ediyor. Tıpkı Rovio’nun Angry Birds’den kazandığı gibi Line da kendi maskotlarından geçen yıl 2 milyar yen, yani yaklaşık 55 milyon TL kazanmış. Line bu alandaki satışını da 2014’e göre ikiye katlamış.

Türkiye'de yerli uygulamalar maalesef bu kadar yaygınlaşamıyor ancak ticari eşya ve dijital içeriklerin değerinin her zaman ek bir gelir kanalı olduğunu akılda tutmakta fayda var.