Kırmızının tahtını ‘lacivert’ sarstı

Kırmızının tahtını ‘lacivert’ sarstı

YAŞAM Haberleri

Sevgililer Günü’nü geride bıraktık. Birçok kesim bu günü bir hediye maratonu hâline getirdi, alışveriş hacimleri patladı.

Hâl böyle olunca, güne ait rakamlar da büyüdükçe büyüdü. E-ticaret sektöründe faaliyet gösteren Morhipo.com’un analizine göre bu yıl Sevgililer Günü kampanyalarında satış rakamları 2017’nin 1,5 katına ulaştı, ciro yüzde 451 arttı. ‘Aşkın rengi kırmızı’ yönlendirmesine rağmen lacivert ilk sırada yer aldı. Kırmızı, kahverengiyle birlikte son sıraya düştü. Bu yıl Sevgililer Günü’nde kozmetik satışları yüzde 280, iç giyim satışları yüzde 215 arttı. Bu özel gün için hazırlığa kadınlar 1 ay önce başlarken, erkekler seçimini son ana bıraktı.

Düzenleyen:  - YAŞAM
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...