Online reklam ev hanımlarını etkiliyor
YAŞAM Haberleri
Türkiye’de, yapılan araştırmalara göre ev hanımlarının yüzde 45’i günde 3 saatin üzerinde internette vakit geçiriyor.
DUYGU YILMAZ
Uzmanlar, sosyal medya uygulamalarında ve online verilen alışveriş linklerinin, indirimli ile sponsorlu ilanlarının tüketim alışkanlıklarını değiştirdiğini vurguluyor. Türkiye nüfusunun 3’te birini ev hanımlarının oluşturduğuna dikkat çeken Dijital Dönüşüm Uzmanı Yasin Kaplan “Gerek çalışan, gerektiğinde evi çekip çeviren ev hanımları, satın alma kararlarında önemli rol oynuyor. Online mecraların hayatımıza tamamen girmesiyle tüketim alışkanlıklarımız ve alışveriş seçimlerimiz de tamamen değişti. Şimdi ev hanımlarının yüzde 48’i online reklamlardan etkileniyor ve indirimlere göre alışveriş seçimini yapıyor. Aynı zamanda ev kadınlarının yüzde 82’si alışveriş yapmadan önce online mecralardan kıyaslama yapıyor” açıklamasında bulundu.