Yaşlılar, Ankara’da halk otobüslerine niçin alınmıyor?

A -
A +
Türkiye Cumhuriyetinin her yerinde kanunlar aynı olması gerekirken, İstanbul, Kayseri gibi birçok ilimizde ve büyükşehirlerimizde yaşlılarımız halk otobüslerine “yaşlılık kartı” ile binmekte ve seyahat edebilmektedir. Neden Ankara’da da halk otobüslerine binemiyorlar da saatlerce Belediye otobüslerinin gelmesini bekliyorlar? Bu yaşlılar niçin bekletiliyor? Bu adaletsizliği kim hangi yetkili düzeltecek? Sormadan edemeyeceğim, halk otobüsleri sahipleri ne gibi bir menfaat sağlıyor, kimlerle ne gibi görüşmeler yapıyorlar da yaşlıları taşımaktan kurtuluyorlar, otobüslere ücretsiz almıyorlar? Ankara Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Melih Gökçek Beyefendiye bu duygularımızı ve isteklerimizi iletir misiniz? Saygılarımla...
           Mustafa Gürbüz-Ankara
 
 
Bir saatlik uçuşta bile içki servisi
 
Güzelim ülkemde, bir saatlik bir uçak yolculuğunda alkollü içki satışı servis ediliyor. Her türlü alkol var. Müslümanlara saygınız yok hadi onu anladık da çoluk çocuktan veya körpecik gençlerimizden ne istiyorsunuz? Özel hava yolu firmasının adını size bildirdim (…..) Kendi ülkemizin özel firmalarından biri. Başka firma var mı bilmiyorum? Bugüne kadar böyle bir rezaleti ve kepazeliği niçin duymadım ve uyarılmadım, onu da bilmiyorum. Bir salih amel yapmak isteyen lütfen bu haberi yaysın! Duyursun da yetkililer tedbir alsın. Bu tür uygulama yapan firmalar uyarılsın…
          Hüseyin Yılmaz
 
 
"Önce istifam istendi sonra iş akdim feshedildi!"
 
23 yıllık bankacı olduğunu belirten ve 13 yıldır da Finans Bank’ta bulunan ve 9 yıldır Şube Müdürlüğü yapan ve son olarak Vakıf Katılım Bankacılığı Konya Şubesine atanan M. Murat K. isimli okuyucumuz, özetle bankadaki bir personelle iş yapmama konusunda sorun yaşayınca onun nüfuzlu olduğunu tahmin ettiği bir tanıdığı aracılığıyla kendisine müfettiş gönderildiğini ve teftiş sonrası istifa etmesi aksi takdirde işten atılacağı ve 6 yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılacağı konusunda banka yetkililerinden telefon aldığını ve son olarak da 17.03.2017 tarihli bir resmî yazıyla iş akdinin feshedildiğini öğrendiğini belirterek haksızlığa uğradığını yazmaktadır. Kendisine bu konunun burada yazılacak bir özellikte olmadığını belirterek en doğru yolun haklarını hukuk yolundan aramak üzere bir hukuk desteği almak olduğunu öneriyoruz...
 
 
Vatandaşı bu işkenceden kurtarsınlar
 
444 ile başlayan müşteri hizmetleri mi? 444… bekle! Müşteri hizmetlerine hoş geldiniz… Sonra İngilizcesini dinle… Rakamlara başla… Hepsini dokuza kadar dinle… Sizi ilgili birime bağlıyorum… Bekle!.. Dört beş dakika müzik dinle… Beklettiğimiz için özür dileriz… Tekrar dinle… Yanlış bir tuşa bastığınızda sil baştan tekrar bekle… Sonunda “sizi ilgili arkadaşa bağlıyorum” deyince oh diyerek sevin… Tekrar müziğe geçsin… Her aramada aynı tekrar…
Bu müşteri hizmeti tele-sekreterlik insanla dalga geçmek için mi kurulmuş? Bu yüzden bir GSM hattımı bırakıp başka bir hatta geçtim… Baktım o da aynı… Bu şekilde müşteriyle dalga geçmeyecek bir GSM hattı var mı? Ona bağlanacağım… 444 hizmet değil bir işkence… Bu konulara kim bakıyorsa lütfen bir an önce vatandaşı bu işkenceden kurtarsınlar…
      H. Şentürk
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.