HSBC Türkiye’den açıklama geldi

A -
A +
HSBC ile ilgili yayınlanan okuyucumuzun dert ve dileklerine HSBC Türkiye’den açıklama geldi.
“Feridun Bey merhaba, MESE İletişim Danışmanlığı olarak HSBC Türkiye’nin iletişim faaliyetlerini yürütmekteyiz. Gazetenizin 21 Ağustos 2017 Pazartesi tarihli sayısındaki köşenizde, bir HSBC müşterisinin yaşadığı deneyime istinaden yer verdiğiniz konuya ilişkin sizinle ekte yer alan bilgiyi paylaşmak isteriz” denilen açıklamayı HSBC yetkililerine köşemize ve okuyucularımıza gösterdiği duyarlılık için teşekkür ederek yayınlıyoruz:
“Sayın yetkili, gazetenizin 21 Ağustos 2017 Pazartesi tarihli sayısındaki köşenizde yer verdiğiniz bir müşterimizin yaşadığı deneyime istinaden, bankamız kartlarının doğru kullanımına ilişkin bilgi paylaşmak isteriz.
Müşterilerimiz banka kartlarını (Debit Kart) kullanarak, tüm bankaların ATM’lerinden ana hesaplarına erişip para çekebilir. Bu işlemler BKM (Bankalar Arası Kart Merkezi) altyapısı üzerinden gerçekleşir ve tüm bankalar için aynı durum geçerlidir. Hesaptan para çekme işlemini QNB Finansbank ATM’lerinden belirlenen adetler dâhilinde ücretsiz yapabilirken, diğer bankalar için işlem ücreti bulunmaktadır.
Söz konusu müşterimizin hesabından para çekme işlemini banka kartı yerine kredi kartı ile yapmak istediği anlaşılmaktadır. BKM altyapısı gereği şu an için diğer banka ATM’lerinden kredi kartı ile vadesiz hesaplara ulaşarak işlem yapmak mümkün değildir. Bu nedenle sistem doğrudan nakit avansa yönlendirmiştir. Müşterilerimiz; QNB Finansbank ATM’lerinden HSBC banka kartları ile işlem yapmaları hâlinde bankamızdaki ana hesaplarından ücretsiz çekim gerçekleştirebilirler. Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.”
            HSBC Türkiye
 
 
Doğuştan Diskeratozis Kongenita hastasıyım
 
"Feridun Ağabey merhabalar; size Ankara Sincan'dan yazıyorum. Ben doğuştan Diskeratozis Kongenita hastasıyım. 35 yaşındayım. Hastalığım bir çeşit ilik yetmezliği ve maalesef hem tedavisi yok hem de kronik. Rahatsızlığım nedeniyle uzun bir süredir çalışamıyorum ve zor durumdayım. Bu nedenle yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.”
       Ümit Koç-Ankara
 
 
Otogarda garip bir otopark uygulaması
 
Kıymetli Feridun ağabey geçen haftalarda Otogara ailemi bırakmak için gittim. 15 Temmuz Şehitler Otogarının girişinde gidenler görmüştür, “25 dakikaya kadar ücretsizdir” yazıyor. Dedim ki: “Nasıl olsa bırakıp çıkacağım 25 dakika sürmez.” Ama çıkışta 10 lira ücret istediler. Dedim ki: “Herhâlde 1 veya 2 dakikayla kaçırdık.” Bu düşünceyle 10 TL’yi verdim. Birkaç gün sonra yine Otogara gitmem gerekti. Bu sefer giriş ve çıkışta dakika kontrolü yaptım. 20 dakikada çıkışa geldim, yine 10 TL istediler. Bu sefer hazırlıklıydım, “20 dakikayı geçmedi. Orada 25 dakika ücretsiz yazıyor ne parası bu?” dedim.
Ne dese beğenirsiniz?
“Bilet aldığınız firmadan onaylı kâğıt getirmeniz lazım.”
Hiç uzatmadım lakin ilgili yerlere şikâyetimi yaptım. Soruyorum: “Milletin aklıyla niye alay ediyorsunuz? 25 dakika ücretsizdir tabelasına, aynı okunacak şekilde “biletinizi onaylayıp çıkışta gösterin” demek çok mu zor? Yazık binlerce yazık! Nasıl bir zihniyet? Bu nasıl açıklama otogar yönetimi?
       Ufuk Acar-İstanbul
 
 
İletişim numaranızı da gönderin
 

Yapı Kredi Bankasına kredi kartı borcu olan ve kendisine icra takibi başlatıldığı için bunaldığını söyleyen, “maaşıma haciz konulmaması için çok acı günler geçiriyorum. Devletimden bankanın bana bir ödeme kolaylığı çıkartması için yardım talep ediyorum. Bir aile cinnet geçirmeden önce kurtarmasını istiyorum” İstanbul Şile’den Kemal Altıok isimli okuyucumuz, Yapı Kredi Bankasından sizinle iletişime geçmek istemekteler. Bize gönderdiğiniz faksta sadece adresiniz bulunmaktadır. Telefon numaranızı da gönderebilirseniz konu çabuklaşacaktır.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.