Size yardımcı olurlarsa teşekkür ederiz

A -
A +
"Sevgili Feridun Ağabey, öncelikle hayırlı ramazanlar dilerim. Ağabey, insanların sıkıntılarına yer vererek sessizlerin sesi olduğunuz için teşekkür ederiz... Şöyle bir durum meydana geldi. 6 ay öncesinde 'Reeder' markalı bir tablet aldık. Cihazda problem oluştu, garantiye göndermek istedik, üretici firma 'fatura olmadan cihazı kabul etmeyeceğini' açıkladı bunda da ısrarcı oldu 'satıcı firma (hepsiburada.com) size fatura kopyasını gönderebilir' notunu yazdı.
Satıcı firmaya yazdık onlar da 'firma bize fatura gönderirse biz de göndeririz' dedi. Biri topu ona atıyor öbürü ötekine atıyor, top nedense bir türlü taca çıkmıyor. Bir dönem Türkiye'de meşhur olan 'Bugün git yarın gel' gibi bir durumla karşı karşıyayız. Bununla ilgili en az 10 tane e-Posta yazışmasında bulundum. Bir şirket basit bir fatura meselesini çözemez mi, müşteri memnuniyeti bunun neresinde, marka değeri denen şey kaybedilen bir fatura için bu kadar ucuz düşer mi? Saygılar sunarım...” diyen Trabzon’dan Âdem Akpınar isimli okuyucumuz, üzüntünüzü anlayışla karşılıyoruz ama burada sözünü ettiğiniz kurum kurumsal anlamda doğru olanı yapıyor. Çünkü faturasız ürün kime ait olduğu belli olmayan ürün demektir. Bir empati yaparsak, bir ürünün başkası veya üçüncü şahıslar tarafından izinsiz veya habersiz veya gasp gibi durumlarla ele geçirilmesini engellemek oluyor. Ancak her iki kurum da size bu konuda yol göstermeli ve fatura kopyasını nasıl elde edeceğiniz konusunda öneriler getirmelidir. Bu konuda size yardımcı olurlarsa kendilerine teşekkür ederiz...
 
 
Fibabanka’dan açıklama geldi
 
“Değerli basın mensubu, Türkiye gazetesinde ve internet sitesinde ‘Anlat Derdini Feridun Ağabey’e’ isimli köşenizde 25 Nisan 2018 tarihinde “Bunlar benimle dalga mı geçiyorlar” başlığıyla https://turkiyegazetesi.com/yazarlar/anlat-derdini-feridun-agabey-e/601918.aspx linkinde yer alan Fibabanka haberi ile ilgili olarak sizinle bilgi paylaşmak isteriz.
Haberde, söz konusu şikâyet sahibinin kart borcu olduğu gerekçesiyle Fibabanka tarafından sürekli rahatsız edildiği ve borcu ödemediği takdirde avukata verilmekle tehdit edildiğine dair içeriklere yer verilmiştir. Bu iddialara istinaden, Bankamız tarafından söz konusu şikâyet sahibi ile görüşülmüş ve konunun muhatabının bankamız olmadığı tespit edilmiş ve bu hususta şikâyet sahibi ile mutabık kalınmıştır. Şikâyet sahibine bankamız tarafından herhangi bir arama yapılmadığı bilgisi verilerek söz konusu yanlış anlama ortadan kaldırılmıştır. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla...
            Fibabanka A.Ş.
 
 
Motosikletlilere dikkat edelim!
 
Feridun Ağabey, radyoda sürücülere kamu spotu gibi reklam anonsları yapılıyor. Başına kask giden kimse sizin en yakınınız olabilir diyor. Akrabanız, yeğeniniz, dayınızın oğlu filan sayıyor ve hatta çok istediği hâlde sizin izin vermediğiniz motor seven evladınız olabilir, diyor. Bu kadar dramla birlikte kapak yapıyor… Sürücüler trafikte motosikletlileri görün…  Çok teşekkür ediyorum bu anonsu hazırlayanlara. Ama hem evladı hem yeğeni motosiklet kullanırken kaza yapmış çok şükür ikisi de ölümden dönse de hayatta olan bir baba olarak konuşuyorum:
“Ey motosiklet kullanan değerli arkadaşlar. Lütfen siz de trafikte seyrederken kendiniz de bir araç gibi öndeki ve arkadaki araçlara 'bir araç' olarak bakın. Yanından yöresinden geçi geçiverirken o şoförün dikkatini altüst etmeden geçmeye özen gösterin. 'Aradan geçerim' diye önüne kırıvermeyin motorunuzu. Şoförlerin dikkatini dağıtmanın da kazaya davetiye çıkardığını unutmayın canlarım benim...” Velhasıl yollar hepimizin ama hepimiz birbirimize gereken kurallar çerçevesinde davranarak hareket edelim. Herkese hayırlı yolculuklar keyifli sürüşler diliyorum.
          Abdullah Y.-İstanbul
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.