Kızılcahamam Belediye Başkanından açıklama var

A -
A +
"Gazetenizin 21.03.2015 tarihli Anlat Derdini Feridun Ağabeye Köşesinde konu edilen vatandaş şikâyetine ilişkin bilginize sunulmak üzere aşağıdaki hususları belirtme zarureti hâsıl olmuştur. Buna göre;
1- İlgili vatandaştan belediyemiz tarafından 4734 sayılı yasa gereği mal ve malzeme alımı gerçekleştirildiği ve sözleşme bedeli olan 113.598,00 TL'nin bir kısmını ödeyemediği doğrudur.
2- İhaleden kısa süre sonra yapılan yerel seçimler ve seçim sonrası başkanlık makamının el değiştirmesi sonucu genel olarak ödemelerde kısa süreli aksaklıklar yaşanmışsa da söz konusu ihale bedeli olan 113.598,00 TL'nin yarısından çoğu olan 60.000,00 TL sözleşme süresi içerisinde belediyemiz imkânları dâhilinde kısım kısım ödemeler yapılmak suretiyle vatandaşın mağduriyetinin önüne geçilmeye çalışılmıştır.
3- Peyderpey ödemeler devam ederken müşteki vatandaşımız bu durumdan memnun olmamış ve belediye aleyhine icra takibi başlatmıştır. Belediyemiz borcu nakit ödeme imkanı olmadığı için kendisine alacağını fazlasıyla karşılar nitelikte olan mülkiyeti belediyemize ait arsayı satıp alacağını tahsil edebileceğini icra dosyasına yasa gereği bildirmiştir. Kendisine arazinin mülkiyeti teklif edilmemiş olup bu sebeple arazinin yeri ve konumunun önemi yoktur, her an nakde çevrilebilecek ve dosya borcunu fazlasıyla karşılayabilecek niteliktedir.
4- İcra dosyasında yetkili yasal temsilcisi alacağı nasıl tahsil edebileceğini bilmektedir. Belediyemizin herhangi bir art niyeti yoktur, belediye tarafından yasal çerçevede iş ve işlemler yapılmaktadır. Dolayısıyla köşenizde yer alan ajitatif ifadeler gerçeği yansıtmamaktadır. Durum bundan ibaret olup işbu cevabi yazımıza da köşenizde yer vermenizi önemle rica ederim."
Muhittin Güney/Kızılcahamam Belediye Başkanı
D-Smart'ın telefonları bıktırmış
D-smart'ın değerli yetkililerinin, bize derdini anlatan okuyucumuzun yaşadığı bıktıran telefon trafiği ve iptal işlemi lakaytlığı ile ilgili şikayetine hassasiyet göstereceklerini ümit ediyor sözü değerli okuyucumuza bırakıyoruz:
"Türkiye Gazetesi abonesiyim. Marmara Mahallesi Yakuplu Beylikdüzü'nde oturuyorum. D-smart'ın aboneliğini iptal etmek istedim diye bana yapılan eziyeti yayınlamanızı istirham ediyorum.
3-4 senedir D-smart platformundan 6839997 D-smart kart ile TV yayın hizmeti alıyorum. Garanti Bankasından otomatik ödemeyle tüm faturalarımı ödedim. Tek bir faturanın bir gününü geciktirmedim. 09.1.2015 tarihinde işten ayrıldım. D-smart müşteri hizmetlerini aradım. Aboneliğimin iptal edilmesini talep ettim. Bir faks numarası verdiler, kimliğimi ve dilekçemi faksladım. Cep telefonuma 'aboneliğinizin iptal talebi alınmıştır' mesajı geldi. 'Tamam' dedim. Aradan üç ay geçti. 22.03.2015 tarihinde evdeki yayın cihazındaki mevcut tüm kanallar dahil cihazımın kullanıma kapatıldığını gördüm. (Normal ulusal kanallar ücretsiz izlenebilir) D-smart'ı aradım. Bana iptalin gerçekleşmediğini söyleyip tekrar dilekçe ve kimlik bilgilerimi rica ettiler. D-Smart'a telefon kayıtları ve cebime gelen mesajı referans gösterdim. Çıt yok. 24 Mart 2015 saat 15:40'ta tekrar evrakları gönderdim. Tekrar cebime 'aboneliğinizin iptal talebi tarafımıza ulaşmıştır' mesajı geldi. Bu arada müşteri temsilcileri yaklaşık 8-9 defa arıyor tekrar tekrar iptal talebini alıyor. Bir gün sonra dalga geçer gibi tekrar arıyorlar. Yok ananın adı, babanın adı, doğum yerin T.C. numaran... Cuma vakti namazda dahi 3-4 defa arıyorlar. Telefonu kapatıyorum, tekrar arıyorlar. Yanlış anlamayın ücretlerini talep gayesi ile değil bana göre resmen taciz ve yıldırma taktiği yapıyorlar. Sizden istirham ediyorum. Kiminle konuşsam aynını söylediler. Yıllardır gazete abonesiyim, sizden talebim bu taciz ayıbını köşenizden yayınlayın. Hürmet eder, esenlikler dilerim..."
Memet Turan-İstanbul
"Başka çarem kalmadı"
Silifke'den Süleyman Kır isimli okuyucumuz diyor ki: "Feridun Ağabey? Daha önce de size yazı gönderdim, yayınladınız ama benim iki hastam var; biri dinî nikâhlı eşim N.Y. diğeri bir iş kazası sonrası yüz yanığı vakasıyla hastaneye kaldırılan kardeşi S.Y. Bunların tedavi masrafları büyüdükçe büyüyor. Bir yıl önce de evim yanmıştı. Hastalar iyileşti derken Karaciğerinden parça alındı. Akciğerinden de tedavi görüyor. Sekiz defa yüz yanığından, 13 defa beyin damarı ameliyatı olduğundan hayli miktarda para ödedim. Şimdiye kadar İHH'dan 200 TL verdiler. Evim yandığı için Silifke Kaymakamlığından 200 TL verdiler. Şimdiyse esnaflardan köylülerden yardım topluyorum kurtarmak için. Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı değil miyim? Sesimi yetkililer duysun artık. Başka çarem kalmadı. 1.400 liraya ihtiyacım var..."
Kıymetli okuyucumuz, siz zaten Silifke Kaymakamlığına ulaşmışsınız. Kaymakamlık sizi tanıyor biliyor ise bizim size yapabileceğimiz şey derdinizi bir kere daha yayınlamak. Allah yardımcınız olsun."

DERDİNİ ANLAT YAYINLANSIN
Adres: Türkiye Gazetesi, İhlas Plaza 29 Ekim Caddesi 
No: 23 34197 Yenibosna/İSTANBUL
Faks:  0212 454 31 00



UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.