BBC, DW, France 24 ve VOA niye Türkiye’ye geldi?

A -
A +
İstanbul’da hava değişti..
Meteorolojik tahminlerden söz etmiyoruz..
23 Haziran İstanbul seçimleri önemli bir kilometre taşı olacak..
AK Parti, seçmeniyle tekrar bütünleşti..
Tam ‘konsolidasyon’ sağladı..
İptale neden olan bu kadar bilginin, belgenin bulunması teşkilatta moralleri yükseltti..
Öz güven geri geldi..
Psikolojik üstünlük AK Parti’ye geçti..
 
ODAK NOKTASI: ‘KARARSIZ VE KÜSKÜN SEÇMEN’
AK Parti, 23 Haziran’a iki etap üzerinden hazırlanıyor..
Bayramdan önce ve bayramdan sonra:
-Küskün seçmenin en fazla olduğu Esenyurt mercek altına alındı..
-Sandığa gitmeyen bir milyon 700 bin seçmenle yüz yüze görüşmeler yapılacak..
-Kürt seçmene özel çalışma.. Kanaat önderleri ve STK’lar devreye alındı.. Daha kapsayıcı ve kucaklayıcı dil kullanılacak..
-Kampanya ağırlıklı olarak sosyal medyadan götürülecek..
-Kapı kapı dolaşılarak ev ziyaretleri yapılacak..
-Seçimlerin neden yenilendiği kısa ve net olarak herkese tekrar izah edilecek..
(Avusturya örneği)
-Bayramdan sonra AK Parti her şeyiyle İstanbul’a taşınacak..
Basit bir hesapla;
Katılım oranının yüzde 1 artması 100 bin seçmen anlamına geliyor..
 
İMAMOĞLU DURDURULDU
Sertleşen İmamoğlu hemen uyarıldı..
-“Diyalog diline dön.. Polemiğe girme.. Böyle devam edersen kaybederiz..”
-Kampanya Kılıçdaroğlu olmaksızın yürütülecek..
-HDP işi yine Kaftancıoğlu’na verildi..
-Büyük mitinglerden sakınılacak..
-Sosyal medya üzerinden yola devam edilecek..
Aynı 31 Mart öncesi gibi..
 
“BU KEZ KAZANAMAYIZ”
Sahadan gelen dönüşler İmamoğlu cephesinde moralleri bozuyor..
CHP tabanında karamsarlık yükselişte..
Psikolojik üstünlüğün kaybedildiği düşünülüyor..
İstanbul verilerinin kopyalanması ve PKK lider kadrosundan gelen destek sözleri ters tepti:
-“31 Mart’ta İmamoğlu’na oy verenler kararlarını değiştirme eğiliminde..”
 
YABANCI MEDYA MANTAR GİBİ BİTTİ
Her şey bir anda oldu..
Yabancı devlet destekli sosyal ve internet medyası sağlı sollu Türkiye’ye girdi..
Tarihte ilk kez 4 farklı ülkeden 4 yayın kuruluşu Türkiye için birleşti:
-Alman devletinin yayın kuruluşu Deutsche Welle
-İngiliz BBC
-France 24
-ABD resmî kanalı Voice of America
Bayram değil seyran değil...
 
SUUDİ ARABİSTAN’DAN DİKKAT ÇEKEN ADIM
Hadi tamam Batı medyasını anladık..
Suudi Arabistan’a ne oluyor?
Kaşıkçı cinayetinde kaybettiği prestiji düzeltmek yerine yangına yine körükle gidiyor..
Saudi Research and Marketing Group (SRMG) İngiliz The Independent ile ortak oldu:
Aralarında Türkçe’nin de bulunduğu 4 dilde haber sitesi kurdular..
Neyi hedefledikleri çok açık:
-Mahfi Eğilmez: “Emekliye bayram ikramiyesi ödeyecek para yok deniliyor..”
-11 yıl önce kaldırılan döviz satışına vergi geri geldi..
-Canan Kaftancıoğlu, avukatları sandık başına davet etti..
-Türkiye’nin hapisteki çocukları.. 700 çocuk neden cezaevinde, nasıl bir hayatları var?
Bunlar sadece birkaçı..
Arada suya sabuna dokunmayan haberler de görüyoruz..
Çiçek, böcek, kelebek..
Safız ya..
Biraz takip edince;
Türkiye’nin kutuplaşması için çırpındıkları ortaya çıkıyor..
Suların yükselmesini bekliyorlar..
Ama meydan boş değil.. Gözler üzerlerinde!
İlginç Mahfi Eğilmez burada da karşımıza çıktı..
Yıllarca ekonomi programlarında Türkiye’ye yaptığı bel altı vuruşları dinledik hep..
En olumlu gelişmeleri bile eleştirmeye çalıştı, komik durumlara düştü..
Aklınca Fitch, S&P ve Moody’s’e muz ortalar yapmaya çalıştı..
İğne ucu kadar bile objektif olamadı..
Bu ülke seni Hazine Müsteşarı yapmış..
Sen nelerin peşine düşmüşsün..
Yazık...
 
TWITTER İMAMOĞLU’NA POZİTİF YILDIRIM’A NEGATİF
İmamoğlu bir bakıyorsunuz BBC’de..
Oradan hooop Deutsche Welle’ye geçmiş..
Aaa sonra VOA’da konuşuyor..
Ne ara geçtin, konuştun..
“Bir gecede 60 sahur” olayı gibi..
Batı medyasının İmamoğlu’na ‘sınırsız’ desteği sürüyor..
Twitter aynı şekilde.. Sonuna kadar kayırmaca..
İmamoğlu’nu destekler bir Tweet bir anda trend topic oluyor..
50-60 bin beğeni alıyor..
Binali Yıldırım’a gelince durum değişiyor.. Teknik arızalar baş gösteriyor hemen..
Hava döndü hava..
İstanbul daha güzel olacak..
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.