İtalya’dan gelecek rapor(!)

A -
A +
“Bu ne büyük firmaymış böyle arkadaş? Bir ayakkabının hatasını bile İtalya’ya soruyorlar?”
 
Baş harfi B ile başlayan bir kundura mağazasından beğenerek  aldığım  markası G ile başlayan bir ayakkabı aldım. Ama ilk haftadan sonra bağcık boğaz kısmından ayağımı sıkmaya başladı. Ayağıma giyemez oldum. Ben de aldığım ürünün marka olduğu ve fiyatının da normal ayakkabılara göre iki hatta üç kat olduğu için bu spor ayakkabıyı firmanın mağazasına götürdüm.
Durumu görevlilere açıklayıp ayağıma zarar verdiğini ve giyemediğimi söyledim. Onlar da incelemek üzere merkeze gönderdiler. “21 iş günü” diye de söylediler. 20 gün olduğunda müşteri hizmetlerini aradım.
Bana bu 21 günlük süreye hafta sonlarının sayılmadığını söylediler. Bir de ayakkabı İtalya’dan ithal edildiği için ayakkabının bu sorununu çözmek için ne yapılması lazım geldiğini İtalya’ya sorduklarını, gelecek cevabı beklediklerini” söylediler.
Ben de “Peki” deyip telefonu kapattım. Daha sonra iş savsaklanmasın düşüncesiyle ısrarla her gün aramaya başladım. Her aradığımda “Henüz cevap onayı gelmedi” gibi bir cevap veriyorlardı.
“Bu ne büyük firmaymış böyle arkadaş? Bir ayakkabının hatasını bile İtalya’ya soruyorlar?” diye de doğrusu merak ediyordum. Kurumsallık bu olsa gerekti…
Aradan bir ay süre geçti. Bir ay sonra telefonuma bir cevap geldi. İtalya’da yapılan incelemede ayakkabıdaki bu sıkıntının müşteri hatasından kaynaklandığı belirtiliyordu. Ayağımın üstüne baskı yapan ayakkabıda hata bende nasıl olabilirdi?
Dedim ki: “Siz bana müşteri hizmetlerinden bir sorumluyu bağlar mısınız?”
Çıkan sorumlu arkadaşa dedim ki:
“Arkadaşım ben size ayakkabı ayağıma zarar veriyor diyorum. Siz ise beni bir ay boyunca İtalya’dan gelecek cevaba göre hareket edeceğiz diye oyaladınız. Şimdi de ‘müşteri hatası diye rapor geldi’ diyerek değiştiremeyiz diyorsunuz. Şimdi bana son cevabınız bu mu?"
“Maalesef beyefendi o şekilde yardımcı olma şansımız yok.”
“Yani bir kalıba filan konulsa hani!”
“Beyefendi biz teknik konularda bilgili ve yetkili değiliz. Gelen bilgileri sizlere ulaştırmakla görevliyiz.”
Bu ne kadar zor bir işti arkadaş? Elin adamı binlerce otomobilini hatalı diye geri çağırıyordu. Bu firma bir ayakkabıya çözüm üretmekten acizdi… Kızdım ve telefonu kapattım… Tamam ilgilenmesinler ama ben ne yapacaktım? O kadar para verdiğim ayakkabıyı çöpe mi atacaktım? DEVAMI YARIN
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.