Left
Lamba

HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__
Lamba
Right

Dijitalleşmenin yeni yol arkadaşı

Düzenleyen:
Dijitalleşmenin yeni yol arkadaşı

Ekonomi Haberleri

Faaliyet gösterdiği 36 pazarda birden marka stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yenileyen Vodafone, 2009 yılındaki “Power to you” sloganından bu yana ilk kez marka kimliğinde büyük bir değişime gitti.

Cabir Turğut İSTANBUL
Faaliyet gösterdiği 36 pazarda birden marka stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yenileyen Vodafone, 2009 yılındaki “Power to you” sloganından bu yana ilk kez marka kimliğinde büyük bir değişime gitti. Şirketin “The future is exciting. Ready?” olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de “Gelecek heyecan verici. Hazır mısın?” şeklinde hayat bulacak. Vodafone’un ikonik “logosu” ise yeni bir 2D tasarımla daha vurgulu bir biçimde kullanılacak. Vodafone’un yeni marka konumlandırma stratejisi, gelecek hakkında iyimser olunması gerektiği düşüncesine odaklanıyor. Buna göre, önümüzdeki yıllarda yeni teknolojiler ve dijital servisler toplumsal dönüşümde önemli rol üstlenecek ve bireylerin yaşam kalitesini yükseltecek. Vodafone Türkiye CEO’su Colman Deegan ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy’un katılımıyla yeni marka stratejisi İstanbul’da tanıtıldı. Bu kapsamda şirketin 33 yıllık tarihindeki en büyük reklam kampanyası da basınla paylaşıldı. 
HEDEF TEKNOLOJİK UYUM
Tüm Vodafone ülkeleri için heyecan verici bir döneme girildiğini belirten Deegan “Bilim ve teknoloji alanında yaşanan inovasyonlar toplumsal gelişimi son derece olumlu yönde etkiliyor. Yeni marka konumlandırmamızla da yeni trendlerin yeniden şekillendirdiği dünyamızda müşterilerimizin ve toplumların uyum sürecine ve başarısına destek olmayı hedefliyoruz” dedi. Dijitalleşmeyi daha çok insanın hayatına entegre edip, kolay ve erişilebilir kılmak üzerine çalıştıklarını ifade eden Aksoy da  “Şimdi de yeni marka kimliğimizle birlikte dijitalleşme vizyonumuzda yeni bir açılıma giderek müşterilerimize geleceğin teknolojileri konusunda ‘dijital yol arkadaşlığı’ yapmayı hedefliyoruz. Bu heyecan verici yolculukta müşterilerimizin de desteğiyle başarılı ve ilham verici işlere imza atacağımıza inanıyoruz” diye konuştu. Vodafone’un marka konumlandırma stratejisi ve reklam kampanyaları, kapsamlı araştırma ve konsept testlerinin ardından geliştirildi. Araştırmalar için, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 17 ülkeden 30 bine yakın kişinin görüşleri alındı. 
SOMUT ÇÖZÜMLER YAKINDA
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, yeni marka stratejileri kapsamında bireyler ve kurumlara yönelik somut servis ve çözümlerini yakında başlatacaklarının bilgisini verdi. Yeni servisleriyle insanların hayatlarını daha da kolaylaştıracaklarına dikkat çeken Aksoy, şunları söyledi: Sunacağımız hizmetlerden birinde müşterimizin karşısına ilk defa yapılacak bir uygulamayla çıkacağız. Konsept olarak bahsetmem gerekirse konuşma ve internet kullanımının tek kotada birleştireceğiz. Buna göre mesela bin dakikalık internet ve konuşma paketi sunacağız ve müşterimiz de bu, bin dakikanın dilediği kadarını ister konuşarak isterse internete girerek harcayabilecek. Böylece interneti ayrı konuşmayı ayrı hesaplama karmaşasını kaldırmış olacağız.

Dijitalleşmenin yeni yol arkadaşı

 

 

Düzenleyen:  - Ekonomi
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...