Elektronik haberleşmede şikâyetler azaldı

Elektronik  haberleşmede  şikâyetler azaldı

EKONOMİ Haberleri

Elektronik haberleşme sektöründe müşteri memnuniyeti arttı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) raporuna göre geçen 2019’un üçüncü çeyreğinde yapılan şikâyetlerin sayısı bir önceki aynı dönemine göre yüzde 6,12 azalarak 39 bin 775’e düştü.

İnternet servis sağlayıcıları yüzde 51,9 ile ilk sırada yer alırken, şikayetlerin 20 bin 627’sini internet, 14 bin 808’ini mobil, 2 bin 400’ünü sabit telefon, bin 725’ini uydu platformu, 215’ini de kablo TV hizmetler oluşturdu.
Mobil sektörde en fazla tüketici şikayeti yüzde 34,3 ile faturalara ilişkin gelirken, internet servis sağlayıcılığı hizmetinde en fazla şikayet edilen konu yüzde 58,6 ile bağlantı sorunları oldu. Uydu platformu hizmetinde en fazla şikayet “abonelik işlemleri”ne ilişkin geldi. Söz konusu şikâyetler, toplam şikayetlerin yaklaşık yüzde 27,5’ini oluşturdu. Sabit telefon hizmetinde en fazla şikâyet yüzde 66 ile bağlantı ve hizmet kalitesinde görülürken, kablo TV hizmetlerinde yüzde 19,5 ile yine bağlantı sorunu başı çekti.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...