Vodafone Business çağrı merkezlerini eve taşıyor
Düzenleyen:
Zeliha Mangırcıoğlu
EKONOMİ Haberleri
İspanyol Mapfre Grubu’na bağlı MAPFRE ASISTENCIA’nın Türkiye şirketi Tur Assist, çalışanlarına ve hizmet sağlayıcılarına uzaktan çalışma imkanı sunmak için Vodafone Business çözümlerini seçti.
Tur Assist, Vodafone’un Bulut Santral Çözümü ile iletişim altyapısı, yönetim ve bakım maliyetlerini ortadan kaldırırken fiziksel santralin sağladığı tüm faydalardan ve bulut mimarinin getirdiği ek avantajlardan yararlanabiliyor. Tur Assist’in dışarıdan hizmet sağladığı otomotiv, finans, sigorta, konut, sağlık başta olmak üzere geniş yelpazedeki hizmet sağlayıcıları çağrıları artık 24 saat kesintisiz yanıtlayabilirken şirket merkezindeki personel de evlerinden çalışarak iş yerindeymiş gibi çağrılara cevap verecek.