Left
Lamba

HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__
Lamba
Right

Gençler en çok Youtuber ve gamer olmak istiyor

Gençler en çok Youtuber  ve gamer olmak istiyor

EKONOMİ Haberleri

Doritos, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ve kitlesel fonlama platformu Fongogo iş birliğiyle hayata geçirilen “#bicesaret” kampanyası meyvelerini vermeye başladı. 2019 yılında başlayan ve bu yıl devam eden projeye büyük ilgi gösteren gençler şimdiye kadar kitlesel fonlama platformu Fongogo’ya 600’ün üzerinde proje gönderdi.

Ekonomi Servisi

12 proje kitlesel fonlamaya açılırken, projeler Doritos’un destekleriyle 32 milyon kişiye ulaştı. En çok başvuruların gamer, dijital tasarımcı, koreograf, Youtuber, dijital içerik üreticisi ve baristalık mesleklerine yönelik olduğunu belirten PepsiCo Türkiye Yiyecek Kategorisi Pazarlama Direktörü Osman Dilber “Türkiye’de her dört gençten biri işsiz. OECD’nin araştırmasına göre pandemide gençlerin en çok ekonomik sorun yaşadığı ülkeler: Şili, Meksika, Slovenya ve Türkiye olarak sıralandı. Bugün gençler paraları olmadığı için hayallerindeki meslekleri yapamıyorlar. Bicesaret kampanyası ile gençlerin mutlu olmasını, hayallerinin peşinden koşmasını istiyoruz” dedi. Gençlerin istediği fikir ile başvuru yapabileceğini belirten Dilber, projenin üçüncü fazı için de şimdiden planlama yapmaya başladıklarını söyledi.

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...