Left
Lamba

HAYIRLI RAMAZANLAR

__:__:__
Lamba
Right

'Perakende sigorta zinciri' devri başlıyor

/ Kaynak: İHA
'Perakende sigorta zinciri' devri başlıyor

Ekonomi Haberleri  / İHA

Artık alışveriş ve perakende sektöründe sigorta mağazacılığı devri başlıyor.

Hollandalı ING Grubu tarafından Türkiye pazarına kazandırılan bu sigorta kanalı dünyada da bir ilki yansıtıyor. Tüketicilerin tüm sigorta ihtiyaçlarını tek bir noktadan çözümlemeyi amaçlayan Sigorta Cini Mağazaları Ekim ayı itibarıyla alışveriş merkezlerinde hizmete girdi. nbsp;Müşterilerine en iyi şekilde hizmet etmeyi ilke edinmiş olan ING Grubu, Türkiye'deki yeni yatırımı Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri kanalıyla farklı sigorta şirketlerinin ürünlerini tek bir çatı altında topluyor. Son tüketicinin kolay ve hızlı ulaşabileceği alışveriş merkezleri ve alışveriş mağazalarının bulunduğu caddelerde açılan Sigorta Cini isimli mağazalar sigorta hizmetini tüketicinin ayağına götürüyor. İlk başta 5 mağaza ile yola çıkan marka, ilk üç mağazasını İstanbul'da Metrocity ve Marmara Forum ile Ankara Kent Park'ta açtı. Sigorta Cini 5 yıl içinde Türkiye genelinde hizmet vermeyi amaçlıyor. Sigorta Cini mağazalarında tüm elementer sigorta ürünlerinin yanı sıra hayat sigortası ve emeklilik ürünleri de tek bir noktadan sunulacak. Böylece sigorta ihtiyacı olanların çeşitli markaların acentelerinden tek tek poliçe teklifi alma zorunluluğu ortadan kalkıyor. Sigorta Cini mağazasına gelenler kendilerine en uygun sigorta poliçesinin hangisi olduğunu deneyimli danışmanlardan öğrenme fırsatı buluyor. Sigorta Cini ile birlikte poliçe almak daha kolay, daha hızlı, hatta keyifli hale geliyor. Alışveriş merkezleri ya da benzeri merkezi lokasyonlarda kurulan Sigorta Cini mağazalarında uzman danışmanlar müşterilerin beklentilerini analiz ediyor, detaylı sorularla ihtiyaçlarını tam olarak belirliyor. Daha sonra müşterinin talebi halinde Sigorta Cini ile anlaşmalı sigorta şirketlerinden en uygun poliçeyi hazırlayarak beğenisine sunuyor. Sigorta Cini'nin hizmetini anlatırken kısaca "Kafa Karıştırmayan Sigorta" tanımını kullanan Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, 'Hizmetimiz gayet açık, erişilebilir lokasyonlardayız ve müşterilerle birebir iletişim kuran danışmanlarımız iletişim becerileri ve sigorta konusunda eğitimliler. Bunun yanı sıra müşterilerimiz karmaşık poliçeler ve evraklarla uğraşmıyor. Gayet basit, anlaşılır ve kafaları karıştırmayan bir anlatım kullanıyoruz. Çok hızlı ve verimli çalışan merkezi teknolojik altyapımız var' diye konuştu. E-ticaretin hızla yükselişine rağmen tüketicilerin Dünya'daki birçok ülkede görerek ve dokunarak alışverişi tercih ettiğine değinen Pieter-Bas Vos şunları söyledi; "E-ticaret yoluyla yapılan satışların genellikle özellikleri sabit olan ürünlerde yoğunlaştığını görüyoruz. Sigorta ise kişiye özel bir durum. Özellikle Türkiye'deki tüketici alışkanlıkları farklı. Günümüzde müşteriler online kaynaklardan ve sigorta şirketlerinden her türlü bilgiye erişebiliyorlar. Ancak satın alma aşamasına geçmeden önce muhakkak bir uzmanla yüz yüze görüşmek istiyorlar. İşte bu aşamada en çok ihtiyaç duyulan kişiler, herhangi bir sigorta şirketinin temsilcisi olmayan, bağımsız ve tarafsız uzmanlar. Biz Sigorta Cini olarak müşterilerimize bu tarafsız platformu sunuyoruz. Öncelikle müşterinin ihtiyaçları konusunda bir analiz yapıyor ve bu analizin sonuçlarına göre kişiye en uygun ürünleri tespit ediyoruz. Başlangıçta poliçenin içerdiği şartları net bir şekilde açıklıyoruz. Herhangi bir muğlak bilgi kalmamasına özen gösteriyoruz. Bununla birlikte farklı alternatifleri gerek kapsam gerekse fiyat açısından bir bakışta karşılaştırabilmeleri de bizim için önem taşıyor. Sistemimizi buna göre kurduk ve bu hedefle yola çıktık. Burada önceliğimiz herhangi bir ürünü satmak yerine tüketicinin doğru bilgilendirilmesini sağlamak ve farklı opsiyonları değerlendirebileceği bir ortam sunmak. Bu girişim ile sigorta bilincini arttırmayı misyon edindiklerini belirten Vos, sigortayı gündelik hayatın bir parçası haline getirdiklerini ifade ederek sözlerini şöyle sürdürdü; "Mağazalarımız amaca uygun ve konforlu bir şekilde tasarlandı. Sattığımız ürünle AVM içindeki diğer mağazalar arasında dikkatleri üzerimize çekiyoruz. Doğru bilgilendirilen müşteriler sigorta yaptırmanın ne kadar değerli olduğunun farkına varıyorlar. Biz her ailenin hayatın beklenmedik olaylarına karşı korunmaya ihtiyacı olduğuna ve hayat istenmeyen bir yön aldığında herkesin ikinci bir şansı hak ettiğine inanıyoruz. Sigorta, kaza ve kayıp anlarında yeni bir umut için çok iyi bir yol. Bu nedenle Sigorta Cini mağazalarının ilgiyle karşılanacağını düşünüyoruz". Sigorta Cini markasının müşterilere, acentelere ve sigorta şirketlerine katma değer sağlayacak bir dağıtım zinciri olduğunu vurgulayan Vos, "amacımız Türk sigorta sektöründe alternatif yeni bir kanal olarak Türkiye'de sigorta pazarının büyümesine katkı sağlamak. Bizim modelimizin bir parçası olmayan acenteler de dahil olmak üzere herkes bu yeni sistemden faydalanacak" dedi. Sigorta Cini'nin ilk etapta beş mağaza ile hizmete gireceğini söyleyen Vos, "oluşturduğumuz konsepti müşterilerimizle birlikte geliştirecek, geri dönüşlere göre de hizmetlerimizi ve yatırımlarımızı ihtiyaca yönelik olarak şekillendireceğiz" diye konuştu. Hollandalı ING Grubu, sigorta mağazası zinciriyle Türkiye'de yeni bir girişime imza atıyor. Grup, "Sigorta Cini" isimli mağazalarında farklı sigorta şirketlerinin ürünlerini satışa sunarak tüketiciyi poliçe seçenekleri hakkında bilgilendirecek. "Sigorta Cini" Türkiye'nin ilk sigorta marketi. Sigorta Cini mağazalarındaki uzman ekip, tüm sigorta ürünleri hakkında danışmanlık vererek sigorta satın almayı kolaylaştıracak. Sigorta Cini ile sigorta sektöründe perakende dönemi başlıyor. AVM'lerde ve ana caddelerde tüketici ile buluşacak Sigorta Cini mağazaları sigorta almayı çok daha pratik hale getirecek. Poliçeleri anlamayı zorlaştıran pek çok karmaşık detay basit ve kafa karıştırmayan bir şekilde tüketiciye sunulacak.
Ekonomi
Kaynak: İHA
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...