ALİ ÇELİK

40 günde 40 şehri geride bırakan Türkiye turu, 12 mahallî lansmanla toplam 1.600 davetliyi bir araya getirdi. 7.000 kilometrelik turu problemsiz bitiren üç adet Hyundai KONA dizel, ayrıca 45’ten fazla millî otomotiv gazetecisini de direksiyonuna misafir etti. Türkiye’de bir ilki gerçekleştiren Hyundai Assan, 40 günde beş milyondan fazla kişiye sanal ortamda ulaşırken 300’den fazla test sürüşünü de bu proje ile gerçekleştirdi.
KonAtolia ile ilgili görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker “Geçtiğimiz yıl Türk tüketicisiyle buluşturduğumuz KONA modelimizin 2019 senesinde de dizel versiyonunu satışa sunmaktan dolayı büyük bir heyecan duyuyoruz. Hyundai’nin ülkemizdeki imajına ve satışlarına doğrudan katkıda bulunacak KONA’ya inancımız ve itimatımız tam. Bu amaçla, 12 yetkili satıcımızda KONA dizel lansmanı gerçekleştirdik ve 45 gazeteci dostumuz da bizlerle beraber yeni modelimizi şehirler arası yollarda test etti. Bu organizasyonda emeği geçenlere gönülden teşekkür ediyorum” dedi.