İngiliz markası MG iddialı döndü

İngiliz markası MG iddialı döndü

T-Otomobil Haberleri

Avrupa’da 10 ülkede satışına başlanan MG’nin yüzde 100 elektrikli SUV modeli ZS EV, ocak ayında ülkemizde ön satışa çıkıyor. Yıl ortasında elektrikli, yıl sonunda benzinli modelleri yollarda göreceğiz.

ALİ ÇELİK

Doğan Holding çatısı altında faaliyet gösteren Doğan Trend Otomotiv, distribütörlüğünü yürüttüğü ve yeni anlaşmalar yaptığı markalar, hizmete açtığı dijital platformlarla büyük bir atılım gerçekleştiriyor. 2020 yılında Silence, KYMCO, Gita ve Wallbox gibi dev markaları bünyesine katan Doğan Trend Otomotiv, 1 Ocak tarihinde düzenlediği basın toplantısı ile İngiliz kökenli efsanevi otomobil markası MG’nin Türkiye distribütörlüğünü aldığını duyurdu. İlk etapta markanın yüzde 100 elektrikli SUV modeli ZS EV’i satışa çıkaracaklarını belirten Doğan Holding Otomotiv Grubu Şirketleri Yönetim Kurulu Üyesi, Murahhas Azası ve CEO’su Kağan Dağtekin “Ocak ayında online satış platformumuz aracılığıyla elektrikli ZS EV’yi ön satışa sunmayı hedefliyoruz. Mayıs ayı itibarıyla ilk teslimatlara başlayacağız. MG’nin elektrikli SUV modeli ZS EV, sunduğu özellikler ve satış fiyatıyla çok ilgi çekecek. 2021 yılı içerisinde farklı MG modellerini Türkiye’ye getirmeyi hedefliyoruz. Bu sene MG markasıyla bin adede yakın satış hedefimiz var” dedi. Temsil ettikleri Suzuki markasıyla, Doğan Trend Otomotiv’in yeni yılda atılıma devam ettiğini işaret eden Dağtekin Swift Hibrit’in satışından sonra çok olumlu geri dönüşler aldıklarını dile getirdi ve “Hibrit modellerimizin sayısını dörde çıkaracağız. 2021 yılında Ignis Hibrit, Vitara Hibrit ve SX4 S-Cross Hibrit aileye katılacak” ifadelerini kullandı. Kurumsal yapılarını 3 ana sınıf üzerine kurduklarını işaret eden Dağtekin “Bu sınıflar istribütörlük, hizmetler ve dijital platformlar. suvmarket.com, scootermarket.com, suzukisenin.com ve vespastoreturkey.com bu anlamda yeni iş modellerimiz. Bireysel ve operasyonel kiralama alanlarında da hizmet ağımızı genişleteceğimiz çalışmalar üzerinde duruyoruz. Uzun dönem hedeflerimiz arasında hem distribütörlüğünü gerçekleştirdiğimiz otomobil, motosiklet ve deniz motoru markalarıyla hem de ikinci el satış operasyonumuzla yılda 20 bin adetlik satış hacmine ulaşmak yer alıyor” ifadelerini kullandı.

2021 BÜYÜME YILIMIZ
Otomobil satışlarında Suzuki ile 2019’a göre adet bazında yüzde 25’in üzerinde büyüdüklerini sözlerine ekleyen Kağan Dağtekin, 2020’de 3 bin adetlik satışa ulaştıklarını belirterek “2021’de Suzuki ailesine katılacak yeni modeller ve MG markasıyla birlikte 6 bin adedin üzerine çıkmayı hedefliyoruz. Motosiklette 2020 bizler için iyi geçti. Ciro anlamında bir önceki yıla göre yüzde 35 büyüme kaydettik. Özellikle, Vespa’nın Türkiye’de satışa sunulduğu günden bu yana en yüksek satış adetlerine ulaştığı yıl 2020 oldu. 2021’de motosiklet tarafında KYMCO ve Silence’ın da etkisiyle ciro anlamında yüzde 274 büyüme öngörüyoruz” dedi.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...