Toyota'nın Türkiye satışları yüzde 66 yükseldi

Toyota'nın Türkiye satışları yüzde 66 yükseldi

T-Otomobil Haberleri

Pandeminin etkisiyle Avrupa’da otomotiv satışları frenlerken Toyota, en yüksek pazar payı büyümesine ve en düşük adet kaybı ile 2020’yi geride bıraktı.

Önceki yıla göre yüzde 20 civarında daralan pazarda yüzde 8 kayıp yaşayan marka, 922 binin üzerinde araç satışı yaptı ve pazar payını yüzde 0,6 artışla yüzde 5,7’ye çıkardı. Avrupa’nın hibrit satışları ise 484 bin adet olarak gerçekleşirken Toyota bu satışların yüzde 53’lük kısmını tek başına gerçekleştirdi. Türkiye’de 2020 yılı satışlarını da bir önceki yılı oranla yüzde 66 oranın marka 40 bin 375 adetlik satış gerçekleştirdi. 2019 yılında imza attığı 24 bin 301 adetlik satışın ardından gelen bu 40 bin adetlik rekor satışın yüzde 40’lık kısmını ise hibrit modeller oluşturdu. Bu sonuçlarla birlikte Toyota Türkiye, binek otomobil satışlarında ilk 4 sıra içinde yer alarak toplam satışlardaki pazar payını da yükseltti.

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...