ALİ ÇELİK

İlk olarak 1982’de ‘190’ ismiyle ve ‘Baby Benz’ olarak tanıtılan ve 1993 yılından itibaren ‘C-Serisi’ unvanına kavuşan otomobil dünya genelinde yaklaşık 10,5 milyon adetten fazla satarak büyük bir başarıya imza attı. 2014 yılında yollara çıkan jenerasyonda 2,5 milyon üstüne müşteriye ulaşan araç 2021 yılının son çeyreğinde yeni hâli ile tekrar karşımıza çıkıyor. Lansman toplantısında konuşan Mercedes-Benz Otomotiv İcra Kurulu ve Otomobil Grubu Başkanı Şükrü Bekdikhan C-Serisi’nin marka içinde en popüler model olduğuna dikkat çekerek; “Türkiye’de en çok tercih edilen modelimiz C-Serisi, bu durum bizi dünya sıralamasında da 6’ncı en büyük C-Serisi pazarı yapıyor. Yeni nesli ile Premium otomobil pazarında liderliği hedefliyoruz” dedi. Ayrıca C-Serisi’nin Premium orta boy sedan sınıfında en fazla tercih edilen model olduğunu söyleyen Bekdikhan; “S-Serisi’ndeki pek çok özelliği taşımasıyla Yeni C-Serisi, bir kez daha Premium D Segmenti’nin mükemmel, arzu edilen paketini; lüks, sportif, dijital ve tabii ki sürdürülebilir bir biçimde müşterilerimiz ile buluşturmamızı sağlıyor” ifadelerini kullandı.


W206 kasa kodlu ile tanımlanan Yeni C-Serisi’nin ilkleri arasında; arka tasarımında bagaj kapağına da taşırılan stop lambaları, ikinci nesil MBUX, opsiyonel arka aks yönlendirmesi ve arka koltuklarda ısıtma fonksiyonu gibi özellikler bulunuyor. Mercedes-AMG Petronas Formula 1 ekibiyle birlikte geliştirilen yeni turbo beslemesi ile çok daha verimli olan motor, her zamankinden düşük emisyon oranlarını karşılayabiliyor. Ayrıca Yeni C-Serisi’nin, Edition 1 AMG adındaki ilk üretime özel paketinde kapsamlı bir donanım kombinasyonu sunuluyor.

Mercedes paylaştı, Tuzla Belediyesi cevap verdi Mercedes paylaştı, Tuzla Belediyesi cevap verdi Formula 1'in bu hafta İstanbul'da düzenlenen Türkiye Grand Prix'inde büyük heyecan yaşanırken Tuzla Belediyesi'nin temizleme araçları yeniden gündeme geldi. Mercedes, sosyal medya hesabından belediyeye ait araçların görselini paylaşınca Tuzla Belediye Başkanı Şadi Yazıcı'dan bu tweete esprili cevap geldi.
Mercedes-Benz’den startup’lara 150 binTL Mercedes-Benz’den startup’lara 150 binTL Mercedes-Benz StartUP yarışmasının kazananları belli oldu. “Ulaşım Çözümleri”, “Sosyal Fayda” ve “Jüri Özel Ödülü” olmak üzere üç farklı kategoride büyük ödülleri alan üç startup’a toplamda 150 bin TL’lik para ödülü verildi.