Isuzu D-Max yenilendi: Arazinin yakışıklısı

Isuzu D-Max yenilendi: Arazinin yakışıklısı

T-Otomobil Haberleri

Isuzu’nun amiral gemisi D-Max baştan aşağı yenilendi. Eski nesline göre daha şık ve agresif bir görünüme kavuşan Pick-up, teknolojik donanımları ve güvenlik ekipmanları ile keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor. 1.9 litre dizel motora sahip olan D-Max, 100 kilometrede ortalama 8 litre yakıt tüketiyor.

KAAN ZENGİNLİ

Lüks donanım seviyesi ve yüksek teknolojisiyle ‘SUV’ları aratmayan ‘Pick-up’lara ilgi her geçen gün artıyor. Özellikle pandemi nedeniyle hayat tarzlarını değiştirmek isteyenlerin yeni tercihleri bu arazi araçları oluyor. Bu hafta segmentinin önemli oyuncularından İsuzu D-Max modelini siz okuyucularımız için deneyimledik. Önceki nesli Türkiye’de üretilen Japon D-Max, bizi yeni yüzüyle karşılıyor. Tasarım olarak baştan aşağı yenilenen D-Max, eskisinden çok daha agresif duruyor. Yeni ve karakteristik hatları bulunan D-Max, hem iç hem de dış tasarımında ticari araç kalıplarını kıran modern çizgilere sahip. Selefine göre daha hırçın ve modern bir görünüme kavuşan D-Max, Bi-LED farlar, yeni tasarlanmış ön ızgara, modern renk kombinasyonları, yan basamaklar, tavan rayları gibi detaylarla segmentinde bir adım öne çıkmayı başarıyor. 4.2 inch renkli bilgi ekranı, yumuşak doku, ince dikiş detaylar, kaliteli iç malzemeler ve yeni iç trim renkleri ile içi tasarımı da yenilenen yeni D-Max, dokuz farklı renk seçeneği ile sunuluyor.

Isuzu D-Max yenilendi: Arazinin yakışıklısı

DAHA GÜÇLÜ HÂLE GELDİ
Geliştirilmiş motoru, iyileştirilmiş tepki süresi, düşük yakıt tüketimi ve performansıyla yeni D-Max daha güçlü hâle getirilmiş. Tüm versiyonlarda sunulan 800 mm sudan geçiş yüksekliği ve 4X4 versiyonlara eklenen diferansiyel kilidi off-road severler için önemli bir gelişme. Güvenlik tarafında da yeni dokunuşlar görülüyor. Adaptif hız sabitleme, arka radar, yağmur ve ışık sensörü, kör nokta algılama, stereo kamera ve bununla birlikte sunulan (ADAS) ileri sürüş destek sistemleri sürüş güvenliğini yeni bir seviyeye taşıyor. Dokunmatik multimedya, kablosuz Apple Car Play ve Android Auto bağlantısı, çift bölgeli dijital klima diğer akla ilk gelenler.

Isuzu D-Max yenilendi: Arazinin yakışıklısı

GÜVENLİK ÜST SEVİYEDE
Güvenlik konusunda yeni bir sınıf belirleyen D-Max özellikle V-Cross donanım seviyesindeki stereo kamera, arka radar, trafik işareti tanıma ve hatırlama, ön çarpışma ve otonom frenleme, dönüş asistanı, çoklu çarpışma önleyici fren sistemi, adaptif hız sabitleme, otonom frenleme, şerit takip sistemi, kör nokta uyarı sistemi ve uzun far asistanı gibi bir çok özelliği ile çok daha güvenli bir sürüş sağlarken ön ve arka park sensörleri, dönüş asistanı ve geri görüş kamerası ve çok daha yumuşak direksiyonu ile şehir içi kullanımı da sorunsuz hâle getiriyor.

OTOMOBİL KADAR YAKIYOR
Yeni D-Max, 1.9 litrenin altında kalan motoru ile vergi avantajı sağlarken, üretmiş olduğu 164 Hp güç ile performansından taviz vermiyor. Ağırlığı, performans verileri, motor hacmi gibi kriterler etrafında düşündüğümüz zaman, neredeyse bir binek otomobil değerlerini yakıt konusunda gösteren İsuzu D-Max V-Cross 7.5 litrelik karma tüketim verisi ile bu konuda da oldukça başarılı diyebiliriz.

NOTLAR…
Avantaj ve handikapları neler?
Ülkemizdeki Pick-up segmentinde ciddi bir rekabet durumu söz konusu. Yeni D-Max bu ortamda kendine sağlam bir yer bulacak gibi duruyor. Fiyat olarak makul seviyede. Tasarım, yakıt tüketimi ve teknolojik donanımları ile iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. Heybetli duruşu ile de trafikte fazlasıyla dikkat çekiyor. Ancak bazı handikapları da yok değil. Off-Road kullanıcıları için keyifli olsa da, sert süspansiyon yolda sizi rahatsız edebilir. 164 Hp güç, aracın ağırlığı dikkate alındığında kabul edilebilir seviyede. Ancak gaza yüklenildiğinde çok yüksek performans beklememek gerekiyor. Bu da tüketimi azaltan bir unsur olarak karşımıza çıkıyor. Son cümle olarak; “Takım elbisenizle bir davete gitseniz bile, D-Max çok absürt kaçmıyor...”

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...