Suzuki S-Cross’tan iddialı bir başlangıç

Suzuki S-Cross’tan iddialı bir başlangıç

T-Otomobil Haberleri

Tüm dünyada SUV segmentine talep artıyor, pazara yeni oyuncular katılıyor. Japon devi Suzuki uzun yıllardır söz sahibi olduğu sınıfta yenilenen S-Cross modeli ile fiyat-performans alternatifi ile dikkat çekiyor.

ALİ ÇELİK

İkonik Japon markası Suzuki, dünyanın en eski 4x4 üreticileri arasında yer alıyor. SUV dünyasının birçok ilklerini bünyesinde barındıran şirket bu sınıftaki iddialı modellerinden S-CROSS’u tamamen yenileyerek ülkemizde de satışa sundu. Kendi sınıfına göre standartları zorlayan araç, akıllı hibrit teknolojisi yanı sıra yakıt verimliliği, yüksek performansı, Allgrip 4x4 çekiş sistemi, en güncel güvenlik donanımları ve konfor öğeleri ile bir çok üst sınıf rakibinden de rol çalabilecek yeteneklerde. Yeni S-CROSS’un 4x2 versiyonu 759 bin TL’lik başlangıç fiyatı ile karşımıza çıkarken AllGrip 4x4 versiyonu ise 819 bin TL başlangıç etiketi ile SUV segmentinde rakipleri arasında cazip bir duruş sergiliyor.

Geçtiğimiz hafta düzenlenen Türkiye lansmanında konuşma yapan Doğan Trend Otomobil Markaları Genel Müdür Yardımcısı Tibet Soysal, Suzuki olarak B SUV segmentinde 4x4 araçları ile iddialı olduklarını dile getirerek “Yeni S-CROSS ile liderliğimizi daha da kuvvetlendireceğiz. Müşterilerimizden gelen talepler doğrultusunda hem Vitara’da hem de S-CROSS’ta 4x4 modellerimize olan konsantrasyonumuzu daha da arttırdık. Satış adetlerine baktığımızda neredeyse bütün segmenti Suzuki olarak biz domine ediyoruz. Ayrıca satışını gerçekleştirdiğimiz araçlarımızın %91’i akıllı hibrit teknolojisine sahip modellerden oluşuyor. Her geçen sene hızla büyüyen hibrit pazarının önemli oyunculardan bir tanesi hâline gelerek satışlarımızı katlamayı sürdürüyoruz. Güçlenen tasarımı ve yeni teknolojilerinin yanı sıra, 1.4L Boosterjet Akıllı Hibrit teknolojili motoruyla hem performansı hem de tasarrufu bir arada sunan yepyeni S-CROSS modelimiz de bu büyümeye önemli bir katkı sağlayacak” şeklinde konuştu. Toplantıda söz alan Doğan Trend Otomotiv CEO’su Kağan Dağtekin ise Avrupa’dan istedikleri adetlerde araç temin etmekte zorlandıklarına dikkat çekerek bayi yapılanması konusuna değindi.

Dağtekin konuşmasında “Fanları olan bir markayız, Türkiye’nin her noktasında ulaşılabilir olma hedefindeyiz. Bayilik yapısı bizim için çok önemli, sürdürülebilir bir bayilik yapısı. Hem müşterilerin hem bayilerin kazandığı bir marka olmak istiyoruz” dedi.


UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...