E-ticarette e-posta devri kapanıyor

Düzenleyen:
E-ticarette e-posta  devri kapanıyor

TEKNOLOJİ Haberleri

E-ticaret devi Zencommerce.com, yapay zekânın müşteri ilişkilerinde çığır açan teknolojisi chatbot’u Türkiye’deki müşterilerine sundu.

Zencommerce Messenger, tüketicilerin 7/24 firmalar ile temas kurmasını ve tek mesajla ürün siparişi vermelerini sağlayacak. Ar-Ge süreci tamamlanan chatbot hizmetinin tüm müşterileri için kullanıma hazır olduğunu belirten Zencommmerce Türkiye Ülke Müdürü Emre Gülas “Özellikle yurt dışında birçok teknoloji markası yapay zekâ alanında yeni atılımlar yapıyor. Biz de Türkiye e-ticaret pazarında bu alanda çalışmaların öncüsü olmak ve müşterilerimizin mağazalarında daha verimli bir müşteri hizmetleri süreci yaşamaları için chatbot ürünümüz Zencommerce Messenger’ı yayına aldık” dedi.  Müşteriler, Zencommerce.com paketlerinde standart olarak sunulan Facebook entegrasyonu sayesinde sosyal ağ üzerinden chatbot hizmetini kullanabilecek. Sanal mağazaya giren tüketiciler de Zencommerce Messenger üzerinden istedikleri zaman danışmanlık alabilecek.

 

Düzenleyen:  - TEKNOLOJİ
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...