Baymak Kombi’den açıklama var

A -
A +
Feridun Ağabey, Baymak adına köşenizde yer alan “Bir kombi 9 tamirle düzelmez mi?” başlıklı Remzi Çiçek tarafından gönderilen konu hakkında detaylı bilgi vermek istiyoruz. Baymak için kullanıcılarının memnuniyeti her zaman büyük önem taşır. Köşenizde yer verdiğiniz konu bilgimiz dâhilindedir bu nedenle ilgili birim yöneticilerimiz ile görüşülerek servis kayıt arşivleri incelenmiş ve aşağıdaki detaylar hazırlanmıştır. Öncelikle belirtmek isteriz ki cihaz 2011 yılında 5 yıl garantiyle satın alınmış ve garanti bitimine kadar Bakım-İşlem yapıldığını gösteren hiçbir servis evrakı  bulunmamaktadır. Aşağıda detaylarını da görebileceğiniz üzere cihazın arıza nedeni uzun süre bakımsız kalmasıdır. Bu konuda “Kullanıcı Hatası” ile sonuçlanan hakem heyeti tutanağını da tarafınıza ekte iletiyorum. Konu hakkında detaylar ise şu şekildedir. · Cihazın 2011 yılında 5 yıl garanti ile satışı gerçekleştirilmiştir. · 17.06.2011  tarihinde  ilk çalıştırması yapılmış olup 17.06.2016 tarihinde garantisi bitmiştir. · Müşterimiz tarafından bu süreçte cihaz bakımı yaptırılmamıştır. · Garanti süresinin sona ermesinin ardından müşterimiz mağduriyet durumu ilettiğinde 1 defaya mahsus servis sağlanmış ve arıza işlemleri bedelsiz olarak yapılmıştır. · Ancak bu ilk servis hizmetinin ardından müşterimiz art arda servis hizmeti talep ederek elinde biriktirdiği evraklar ile ürün değişimi yapmaya çalışmıştır. · Kendisi en son 17.03.2018 tarihinde hizmet talebinde bulunmuş ve yetkili servis tarafından aşağıda nedenleriyle detaylandırılan inceleme sonuçları elde edilmiştir. Özet olarak arızanın sebebi cihazın uzun süre bakımsız kalması şeklindedir. *Tesisatın aşırı kirli olması ve bu sebeple cihazın emniyet ventilinde oluşan su kaçağı *Tesisatın aşırı kirli olması ve bu sebeple Cihazın sirkülasyon pompası purjöründe oluşan su kaçağı *Kombinin uzun süre bakımsız kalması sebebiyle oluşan ve bu sebeple Cihazın genleşme tankında hava yastığı sağlanma işlemi Müşterimizin memnuniyeti için cihazın garantisi 2 yıl önce bitmiş olsa da kendisine ürün tamiri konusunda ücretsiz yardımcı olunabileceğinin iletilmesine rağmen sadece ürün değişimini kabul edeceğini iletmiştir. Konuyu bilgilerinize sunarız.             Karolin E.-Şişli/İstanbul   Baymak Kombi’den açıklama var   Şoför ve ziraat odaları göreve   “Feridun Ağabeyciğim, size sağlıklı uzun ömürler diliyorum. 21.03.2018 tarihinde traktörler hakkında olan yazımı yayınladığınız için teşekkür ediyorum. Ağabey, Tekirdağ il genelinde 2781 fabrika ve bu fabrikalarda 170. 000 kişi çalışmaktadır. Traktörlerin HP’leri (beygir güçleri) yükseldi ve kabinli oldu. Şimdi arka kabin ışıklarını yakıyor ve ekipmana başlıyorlar, durup gittikleri belli olmuyor ve tarlalardan çıkarken temizlikleri yapılmıyor. İlimiz yüzölçümü bakımından İstanbul’dan 1500 km² daha büyük. Konuyu daha önce dile getirmiş olmama rağmen Karayollarından hiçbir netice alınmadı. Şimdi bu konuyla ne şoför odaları ne ziraat odaları ne de servis firmaları ilgileniyor? Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Anlayış ve ilginize teşekkür ediyorum.”             Z.K.-Süleymanpaşa/Tekirdağ     Sabır bir tek bana mı Ağabey?   Feridun Ağabey, sabretmek gerçekten nasıl bir iştir anlamış değilim. Okuduğumuz yazılarda makalelerde din adamları bize hep sabretmenin faziletinden bahsediyor. Cuma vaazlarında camimizin imamı hep sabır tavsiye ediyor. Sabredeceksin diyor. Patronuma gidip derdimi anlatıyorum, “biraz sabır” diyor. Arkadaşlarımla konuşuyorum herkes boynunu büküp “Allah sabırlar versin” diyor. Ama ağabey ben sabredeceğim de banka sabretmiyor, bankanın avukatları sabretmiyor, icra memuru kapıya dayanmış sabretmiyor. Çocuğum okula giderken cebine bir simit parası koyamıyorum çocuk sabretmiyor. Ev sahibi “ya kira paramı öde ya da çık” diyor sabretmiyor. Abiciğim bu sabır bir tek benim için mi var? Benden başka kimse niye sabretmiyor? Onlar sabrın kıymetine inanmıyorlar mı? Onlara sabretmeyi ben mi öğreteceğim? Söylesem sözümü dinlerler mi? Bu sabır nasıl bir şeydir ki kimse sabretmiyor, sabredemiyor...            Salih Zeki H.-Manisa
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.