​“Ürünü iade etti evine haciz geldi” haberi üzerine...

A -
A +

“Feridun Ağabey, gazetenizin; yayına başladığı günden bugüne abonesiyim. Size kupürünü gönderdiğim gazetenizde yayınlanan haberin aynısı benim de başıma geldi. 4 sene önce iade ettiğim ürünün parası için beni icraya vermişler. 120 lira. Bana gelen icra çağrısını sizinle paylaşıyorum: Sayın ARİF YÜCEL dosyanız icra takibi başlatılması için hukuk ofisine devredilmiştir...” diyen okuyucumuz, hukuk bürosu olarak bize gönderdiğiniz internet adresine girildiğinde internet sitesinin askıya alındığı yazısı çıkmaktadır. Ama bu gibi durumlar karşısında mağduriyet yaşamamak için hiç vakit kaybetmeden sizin de bir hukuk bürosuna giderek profesyonel yardım almanızın sağlıklı olacağını düşünmekteyiz. (F.A.)

​“Ürünü iade etti evine haciz geldi” haberi üzerine...

 

Acaba TURKCELL sesimizi duymadı mı?

 

Bu köşeden geçtiğimiz hafta 13 Nisan 2022 Çarşamba günü bir okuyucumuzun derdini ve mağduriyetini belirten bir mektup yayınlamış ve “İnanıyorum ki TURKCELL mağdur etmez” başlığıyla yayınlamıştık. Diyordu ki okuyucumuz mailinde:

"Feridun Ağabey hayırlı günler, hayırlı ramazanlar diliyorum. Türkiye gazetesindeki köşenizi takip ediyorum. İnsanlara çok yardımcı oluyorsunuz. Ben de sizden yardım istiyorum. 3 tane hattımla TURKCELL abonesiydim. Bireysel olarak saha elemanları geldiler onların “şöyle avantajlı böyle avantajlı” diye önerdikleri bilgiler doğrultusunda ben kurumsal abone olmaya peki dedim. Bir hattımızı da “cayma bedelini biz öderiz” diyerek TÜRK TELEKOM’dan taşıdılar. Ama şu anda da faturalarımız ikiye katlandı. Bu konuyla ilgili tereddütlerimi ve endişelerimi gerçekleşmeyen vaatler hakkında benim sıkıntımı gidermeleri için iletişime geçmek istedim. Ama benimle ilgilenen olmadı. Kasım ayından beri 210 lira ödemem gerekirken 380 lira ödüyorum. Acaba beni birileri kandırdı da ondan dolayı mı muhatap bulamıyorum. Yoksa TURKCELL asla böyle bir firma olamaz. Ben şu anda sorunumu çözecek ve beni rahatlatacak muhatap bulamıyorum. Nedendir bilemiyorum 5 aydır müşteri hizmetlerini arıyorum, netice alamıyorum. “Bizi bırakın TURKCELL’in tekrar bireyseline geçelim” diyorum görüştüğüm departmandaki kişi onu da kabul etmiyor. Ne yapacağımızı şaşırdık. Ben kendi hâlinde sanayide bakkallık yapan küçük bir esnafım. Sizin aracılığınızla TUKCELL’in yetkililerine sesimi duyurmak istiyorum. İnanıyorum ki bu konuda TURKCELL mağdur etmez. Sesimi duyurduğunuz için sizlere de çok teşekkür ediyorum” diyen Hüseyin Bahçepınar isimli okuyucumuzun bu mağduriyetini giderme konusunda TURKCELL yetkililerinden bir geri dönüş alamadık. “Acaba farkında mı olunmadı?” diyerek bir kez daha yayınlıyoruz.  (F.A.)

 

 

Raporlu ilacımı aile hekimim niçin yazamıyor?

 

Feridun Ağabey, sağlık sistemindeki sıkıntılara zaman zaman yer veriyorsunuz. Teşekkür ediyoruz. Hastanelerden randevu alınamaması günümüzde hemen herkesin şikâyeti ama buna önemli ölçüde çözüm sunabilecek bir kolaylaştırma var. Ben kendimden örnek vereyim. Kardiyoloji servisinden raporlu bir hasta olarak kendi sağlık ocağımdaki hekimime bazı ilaçlarımı yazdıramıyorum. Yazdığı zaman SGK ödemiyor. Raporluyum, bu ilacı kullanmam gerektiğini bakanlık biliyor, kabul ediyor uzman yazdığında ödüyor ama aile hekimim tekrar yazdığında ödeme yapmıyor. Ödemesini yapmak için illa kardiyolojiden randevu alıp kardiyolojiye tekrar yazdırmam gerekiyor. Bir ilaç yazdırmak için randevu sistemine yük getiriyorum. Düşünseniz ya bu şekilde kaç insan sıra alıyor? Oysa uzmanının belirlediği ve verdiği bütün ilaçları tekrar yazmak için sağlık ocağı hekimleri yetkilendirilse binlerce insan randevu sistemini zorlamayacak. Bu konuyu sizin aracılığınızla Bakanlığımıza arz ediyoruz. İnsanlar ilaç için sıra almaya uğraşmasınlar randevu sistemine ayrıca yük getirilmesin. Saygılarımızla.

         Bir kalp hastası

 

UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.