Türkiye'de 1 Kasım 2015 Pazar günü yapılan 26. Dönem Milletvekili Genel Seçim sonuçları Ortadoğu ve Arap basınında geniş yer buldu.
Katar'da Arapça yayın yapan Eş-Şark gazetesi, "Erdoğan'ın partisi tarihi bir zafere imza attı. Türkler kutlama için toplanıyor" değerlendirmesinde bulundu.
Dubai merkezli yayın yapan haber kuruluşu El Arabiya, Türkiye'deki seçimleri internet sitesinde "Erdoğan'ın partisi sonuçlarda önde görünüyor" manşetiyle yayınladı.
Katar merkezli Uluslararası haber kuruluşu El Cezire, Seçim sonuçları ile ilgili yaptığı açıklamada "Seçim sonuçlarına göre Kürtlerin yaşadığı doğu bölgesi dahil Ak Parti tüm Türkiye'de oylarını büyük ölçüde yükselterek tek başına iktidar olma yolunda ilerliyor" ifadeleri kullanıldı.
Londra'dan Arapça yayınlanan el-Arap el-Cedid gazetesi, "İlk sonuçlar AK Parti'nin büyük zaferine işaret ediyor" manşetiyle seçimleri okuyucularına duyurdu.
Londra'dan Arapça yayınlanan el-Şark el-Avsat gazetesi ise "İlk sonuçlar 5 ay önce tek başına iktidar olamayan Erdoğan'ın partisinin çoğunluğu sağlayarak tek başına iktidar olacağını gösteriyor" şeklinde haber geçti.
- Lübnan basını
Lübnan Es-Safir gazetesi "Suriye'deki yangın Erdoğan'ın seçimlerini yakmadı" başlığıyla haber geçerken, Daily Star gazetesi "Seçim sonuçlarına göre Ak Parti tek başına iktidar. HDP'nin barajını geçtiği kesinleşti" başlığı ile sonuçları okuyucularına duyurdu.
El-Cumhuriyye gazetesi ''Esed'ın muhaliflerine yeni Türk müttefik'' başlığını verdiği haberde seçim sonuçlarının Suriye'deki durumu kötü yönde etkileyebileceği savunuldu.
Lübnan El-Akhbar gazetesi "Türkiye seçim sonuçları Erdoğan'ın referandum isteğini başlattı. Türkiye'deki seçim sonuçları ülkenin eski istikrarlı günlere dönmesine ışık yakıyor" değerlendirmesinde bulundu.
En-Nahar "Türkiye seçimleri Erdoğan'ı rahatlattı. Kısmi sonuçlar Ak Parti'yi diğer partilerin kolayca önüne geçirdi" yorumunu yaptı.
El-Meydan (El Mayadeen -Hizbullah) haberinde "Türkiye seçimleri: Ak Parti'yi işaret ediyor" başlığını kullandı.
El-Menar (Hizbullah) "Ak Parti çoğunluğu tekrar kazandı. Seçim sonuçlarına göre Ak Parti mecliste tek parti olmaya yetecek kadar oy aldı" ifadelerine yer verdi.  
- Tunus basını
Al-Bavvaba yayın organı başlığında "İlk sonuçlara göre (AK Parti) çok rahat bir şekilde seçimleri alıyor" şeklinde yer verildi.
As-Sabah News gazetesi ve Turess haber sitesi "İlk sonuçlar Adalet ve Kalkınma Partisi'nin büyük bir zafer kazandığını ortaya koyuyor" şeklinde başlık attı. 
- Mısır basını
Mısır medyası Türkiye'deki genel seçim sonuçlarını farklı şekillerde yansıtıyor. Özel ve devlet televizyon kanallarında seçim sonuçlarına fazla yer verilmezken, Mısırlılar El-Cezire ve El-Arabia gibi kanallardan Türkiye'yi takip ediyor. 
Mısır'ın yarı resmi yayın organı El Ahram'ın internet sitesinde "Seçimlerin ilk sonuçları; AK Parti çoğunluğu elde etmeye doğru ilerliyor" başlığını kullandı. 
- İsrail basını
İsrail basını Türkiye'deki seçim sonuçlarını genel olarak okurlarına "tek parti iktidarına dönüş" şeklinde duyurdu.
İsrail'in sağcı Jerusalem Post gazetesi seçim sonuçlarını verirken, "Erdoğan'ın İslamcı kökenli hareketi Türkiye'deki seçimlerde tek başına iktidara geliyor" başlığını kullanmayı tercih etti.
"Türkiye'nin Ak Parti'si tek başına iktidara gelme hedefini başarmış gözüküyor. Bu da Erdoğan için önemli bir dönüm noktası anlamına geliyor" ifadeleri kullanılan haberde, Erdoğan'ın oy kullanırken gazetecilere yaptığı, "Bugünkü seçimlerde istikrarın milletimiz için ne kadar yararlı olduğu ortada ve vatandaşlarımız tercihlerini buna göre yapacaklardır" şeklindeki açıklaması hatırlatıldı.
Haberde ayrıca, Erdoğan'ın bu seçimi "yeniden tek başına Ak Parti iktidarı için fırsata çevirdiği" yorumunda bulunuldu.
Yediot Ahronot gazetesi seçim sonuçlarını, "İlk seçim sonuçlarına göre Türkiye yeniden tek parti iktidarına dönüyor" başlığıyla duyurdu. 
İsrail'in sol eğilimli Haaretz gazetesi seçim sonuçlarını okurlarına, "AK Parti tek başına hükümeti kurmaya doğru ilerliyor" şeklinde duyurdu.