Önder Çelik İSTANBUL
Generali Sigorta, Apple ve Pepsi-Cola'nın eski CEO'su John Sculley tarafından geliştirilen ve kendisinin de yatırımcıları arasında olduğu Obi Worldphone üzerinden mobil sigortacılık platformu ve mobil uygulama hizmeti sunacak. Fiyata duyarlı yeni nesil tüketicilerle yakınlaşmak isteyen Generali, milyonlarca kişiyi de bu yolla sigortalamayı hedefliyor. Generali ve Obi yöneticilerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda Obi akıllı telefonlarının SF1 ve SJ1.5 modelleriyle 23 Kasım'da Türkiye pazarına gireceği duyuruldu. Toplantının açılışında konuşan Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, Generali'nin 152 yıldır Türkiye'de hizmet verdiğini söyledi. Generali Grubu Ortaklık ve İş Geliştirme Direktörü Gianpaolo Meloncelli de, mobil sigortacılık platformu sayesinde müşterileri proaktif olarak koruyan ve yaşamlarına değer katan şirket olma hedefleri için önemli bir adım attıklarını söyledi. Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric ise, yeni nesil sigortacılık ürün ve hizmetleriyle Obi telefonlarında yer alacaklarını belirterek, “Milyonlarca kişinin mobil telefonlarında yer alarak hasar anında yanlarında ilk 'Generali Ali' olacak” diye konuştu. Obi Worldphone'un EMEA Bölgesi Genel Müdürü Amit Rupchandani ise, Obi Worldphone'un Türkiye'de 2016 sonunda yüzde 5'lik pazar payına ulaşacağını söyledi.