Türkiye’nin gıda markalarından Ülker, yeni kampanyasında mutluluk vurgusuna yeni bir boyut getirdi. 71’inci yılını geride bırakırken mutluluk tarifini tüketicileriyle birlikte oluşturan Ülker, kampanya kapsamında, her yaştan tüketicisini dinledi, en çok da gençlerden fikir aldı. Ülker’in kuruluşundan bu yana mutluluk vermekle çok sıkı bir bağının olduğunu ifade eden Yıldız Holding Türkiye Pazarlama Başkanı Lale Saral Develioğlu, “Biz Ülker’de herkesin günlük hayatına küçük mutluluklar katmak için çalışıyoruz. Herkesin ulaşabildiği, etrafındakiyle paylaşabildiği ürünler üretiyoruz. Yaptığımız araştırmalarda gördük ki, tüketicimizin mutluluk anlayışı basit, günlük ve erişilebilir mutluluklardan oluşuyor. İnsanları nadir, zor erişilen, büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar ayakta tutuyor” diye konuştu. “Mutluluk Her Yerde” sözünü, 2016’da da yaşatacaklarını ifade eden Develioğlu, Türkiye’nin farklı bölgelerinde tüketicileri mutlu edecek etkinlikler planladıklarını söylediği konuşmasında, “Mutlu et ki mutlu ol” felsefelerini hatırlattı. Develioğlu, “Böylece Ülker’in 70. yıl dönümünde başlayan bu güzel uygulamayı, holdingin tüm şirketlerinde yaygınlaştırmış olduk. Kasım ayının üçüncü perşembesi bundan sonra da tüm holding çalışanları için mutlu ettiğimiz ve mutlu olduğumuz, mutlulukları paylaştıkça çoğalttığımız bir gün olarak kutlanacak” dedi.