Turkcell hayata geçirdiği güvenli e-ticaret platformunun duyurusunu Alaçatı’da yaptı. İlk aşamada seyahat sitesi Fulltrip ve Blu TV’yi platforma dâhil eden, hızlı giriş ve Paycell ile çok aşamalı güvenlik sağlayan Turkcell, Türkiye’nin e-ticarette fark oluşturmasını hedefliyor. Turkcell Platinum Alaçatı Uluslararası Balıkçılık Turnuvası kapsamında gazetecilerle bir araya gelen Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, turnuva ile şirketin gelecek dönem hedeflerine ilişkin bilgi verdi. Toplantı kapsamında iki yeni hizmetin duyurusunu yapan Terzioğlu, Turkcell olarak kendilerini “Dünyanın dijital operatörü” olarak tanımladıklarını söyledi. Teknoloji odaklı altyapı sağlayıcısı olmaktan, hizmet odaklı deneyim sağlayıcısı olma sürecinde olduklarını belirten Terzioğlu, şunları kaydetti: Bu değişim, müşterilerimizin bugünkü ihtiyaçlarına cevap vermeye odaklı. Bir gün bin 440 dakika. Bu bin 440 dakikanın her biri, müşterilerimiz için bilgi, eğlenme, öğrenme ihtiyacı ile dolu dakikalar. Biz bu bin 440 dakikanın her birini en iyi şekilde işlemek istiyoruz. Yaklaşık 10 gün önce Lifecell’i Türkiye’de lanse ettik ve şu an Lifecell dakikada 2 müşteri kazanıyor. Amacımız, müşterilerimize datayı ham olarak değil, işleyerek sunmak. Orhan Leblebici İZMİR