FİAT ticaride profesyonel büyüyecek

Düzenleyen:
FİAT ticaride profesyonel büyüyecek

T-Otomobil Haberleri

Hafif ticari araç bayi teşkilatlanmasını ‘FIat Professional’ markası çatısı altında yeniden yapılandıran FIAT; bayiler, satış ekipleri, servis dış cephe renkleri hatta internet sitesine kadar baştan aşağı yenilenerek binek araç sınıfından ayrılıyor

Ali Çelik İstanbul - FIat, Türkiye’deki hafif ticari araç bayi teşkilatlanmasını ‘FIat Professional’ markası altında yeniden yapılandırmaya başladı. Temmuz ayından itibaren devreye alınan ‘FIat Professional’, bayilerin servis yapılanmasını, saha ve satış ekiplerinden, dış cephesine ve markanın internet sitesine kadar uzanan yelpazede binek araç sınıfından ayrıştıran FIat, böylelikle hafif ticari araç kullanıcılarına daha özel ve profesyonel hizmet vermeyi hedefliyor.

Ticaride Yıl Sonu Hedefi %10 Artış
Konuyla ilgili düzenlenen basın toplantısında, güçlü bir marka olabilmenin her sınıfa hitap eden güçlü bayi yapılanmasından geçtiğini belirten FIat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç “Ducato’dan 124 Spider’a her ürünün kendi pazarı ve kendi müşteri profili var. Her müşterimize daha iyi odaklanmak adına binek ve ticari araç ayrışmasını hedefledik” dedi. İlk beş ayda FIat Professional tarafında toplam satış adetlerinin 38 bini bulduğunu belirten Aytaç, 2017’nin planlandığı gibi seyrettiğini ve Doblò ve Fiorino’nun yüzde 40’lık pazar payıyla sınıflarının liderliğini sürdürdüğünü ifade ederek, “Ducato da sınıfında en çok tercih edilen modellerden biri. Fullback’i geçen senenin ikinci yarısında devreye almıştık; bu sene de satış performansını artırmaya devam ediyor. Tüm hafif ticari araç modellerimiz toplamında da nisan ayı trafik kayıtları bizim bugün 22 ilde hafif ticari araç pazarında lider olduğumuzu gösteriyor. Bu yıl sonunda 900 bin adetlik toplam pazar beklentimiz mevcut. Ticari araçlarda geçen seneye yakın bir pazar bekliyoruz. Pazarın 230 bin adede yakınının hafif ticari araçlardan oluşacağı görüşündeyiz. Bu yıl yüzde 10 artışla 60 bin adetlere ulaşmayı planlıyoruz” dedi.
FİAT ticaride profesyonel büyüyecek
Müşteri ile sıkı ilişki kuruyor
FIat’ın güçlü ürün gamını müşterilerine sunmanın yanında müşteri odağı ve müşterilerle kurulan ilişkinin önemine dikkat çeken Altan Aytaç, 2014 yılında hayata geçen ‘10 Numara FIat’ programının söz konusu ilişkileri güçlendiren önemli bir örnek olduğunu söyledi. Aytaç “Müşterilerle bir araya geldiğimiz ‘10 Numara FIAT’ programı, onların problemlerini dinlediğimiz ve çözüm ürettiğimiz bir programı kapsıyor. Sunduğumuz hizmetler arasında “Süper Yedekler” olarak isimlendirdiğimiz ücretsiz yedek araç hizmetimiz ‘Yol Yardım İzleme’ ve ‘Servis Araç Durum İzleme’ hizmetlerimiz yer alıyor” dedi.

 

Düzenleyen:  - T-Otomobil
UYARI: Küfür, hakaret, bir grup, ırk ya da kişiyi aşağılayan imalar içeren, inançlara saldıran yorumlar onaylanmamaktır. Türkçe imla kurallarına dikkat edilmeyen, büyük harflerle yazılan metinler dikkate alınmamaktadır.
Sonraki Haber Yükleniyor...