BAŞA DÖN

Türkiye Gazetesi

Anasayfa > Haber > Fast Food sektörü dar gelirliyi kaybetti

Fast Food sektörü dar gelirliyi kaybetti

Dünyada sadece Portoriko ve Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduran Burger King, ekonomik kriz sebebiyle gelirinin önemli kısmını kaybeden tüketicinin damak zevkine uygun ürünler geliştiriyor. 2001 yılına göre fast food sektörünün yüzde 40-45 oranında daralma gösterdiğini ifade eden Burger King Türkiye Genel Müdürü Galip Yorgancıoğlu, “Burger King, A,B,C,D ve E tüketici grubuna hitap ediyor.



İSTANBUL - Dünyada sadece Portoriko ve Türkiye’de pazar liderliğini elinde bulunduran Burger King, ekonomik kriz sebebiyle gelirinin önemli kısmını kaybeden tüketicinin damak zevkine uygun ürünler geliştiriyor. 2001 yılına göre fast food sektörünün yüzde 40-45 oranında daralma gösterdiğini ifade eden Burger King Türkiye Genel Müdürü Galip Yorgancıoğlu, “Burger King, A,B,C,D ve E tüketici grubuna hitap ediyor. Krizli birlikte D ve E müşteri grubunu kaybettiğimizi söyleyebiliriz. Bu kaybetme hem müşteri bazında, hem de frekans bazında gerçekleşti. Yani ayda bir kere bize gelen müşterilerimiz 3-4 ayda bir uğramaya başladılar. 2-3 ayda bir gelen müşteri ise hiç restaurantlarımıza gelmez oldu” dedi. ‘Chicken Whopper’ isimli alevde pişirilmiş ızgara tavuk ürününün tanıtıldığı toplantıda konuşan Genel Müdür Yorgancıoğlu, alım gücü düşen tüketicilere fiyatı daha cazip ürünler geliştirdiklerini belirtti. A grubu müşteri sınıfının maddi anlamda bir çorluk yaşamadığını, kendileri için asıl önemli olan kesimin B, C ve D sınıfı müşteri olduğunu hatırlatan Yorgancıoğlu, “”Krizde kaybettiğimiz müşterilerimizi geri kazanmak için yoğun çaba sarfedeceğiz. Şu günlerde savaş dedikoduları ile oluşan belirsizlik ortamı barışçı bir şekilde çözülürse, kaybettiğimiz müşterilerimizi geri kazanabiliriz” dedi.
 
 
 
 
 
 
 
Reklamı Geç
KAPAT