Rusya ile yaşanan gerginliğin etkileri devam ederken; ikili ilişkilerin bozulmasından en çok etkilenecek alanlar arasında bulunan turizm sektörü, yeni çözüm yolları geliştirmeye odaklandı. Bu kapsamda pazarlama bütçesini 9.5 milyon TL'den 20 milyon TL'ye çıkaran Jolly Tur; iç turizmi canlandırmaya yöneldi. İndirimler ve çok avantajlı seyahat paketleri de, "yerli turist atağı"nın önemli hamleleri arasında bulunuyor. Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, "2015 için yüzde 25’lik büyüme hedefi belirlemiştik. Yaşanan sıkıntılara rağmen ulaştığımız büyüme hacmi yüzde 30 oldu. Şimdi, 'Tüm Türkiye Jolly Tur İle Tatile' misyonumuz çerçevesinde 2016’ya odaklandık. 2016 için yüzde 50’lik büyüme hedefi belirledik. Rusya başta olmak üzere çevre ülkelerden Türkiye’ye gelecek turist sayısında önemli düşüş bekleniyor. Biz Jolly Tur olarak Türkiye’nin iç turizmdeki canlılığını artırarak muhtemel kayıpları telafi etmeye kararlıyız. Yüzde 100’ün üzerinde artırdığımız pazarlama bütçemiz, çarpıcı orandaki indirimlerimiz ve avantajlı seyahat paketlerimiz  önemli enstrümanlarımız" diye konuştu. Jolly Tur Genel Müdürü Figen Erkan ise şunları söyledi: "2016 için uygun fiyatlar, avantajlı indirim kampanyaları başlattık. Yurtdışındaki durumu gözönüne alarak otellerle fiyatları cazip ve satılabilir seviyelerde tuttuk. 23 Kasım'da başlattığımız erken rezervasyon döneminin üzerinden henüz 15 gün geçmesine rağmen, bir önceki döneme göre yüksek ilgiyle karşılaştık. Erken rezervasyon dönemini de yüzde 50’ye ulaşan indirimlerle başlattık."