Önder Çelik İSTANBUL
Türkiye’yi 22 yıldır teknolojisiyle birbirine bağlayan Turkcell, “Bağlıyız biz” temalı yeni reklam kampanyasına başladı. Turkcell, yaptığı pazar araştırmasında 10 yıl önceki “Turkcell’le Bağlan Hayata” söyleminin tüm Türkiye tarafından marka ile özdeşleştirildiğini görerek, sloganı “Bağlıyız biz” kampanyası ile yeniden canlandırdı. İstanbul, Konya, Düzce, Zonguldak gibi çeşitli kentlerin farklı mekanlarının kullanıldığı reklam filminin ilk gösterimini basına yapan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Biz Türkiye’yi 20 yılı aşkın süredir teknolojik olarak birbirine bağlıyoruz. Düşündük ki bugünlerde Türkiye ailesi olarak birbirimize bağlı olmaya daha çok ihtiyacımız var. Bu yüzden ‘Bağlıyız biz’ reklam kampanyamızı yaptık” dedi. İtalyan yönetmen Ricardo Paoletti’nin imzasını taşıyan ve 70 kişilik ekiple 6 günde çekimlerin tamamlandığını anlatan Terzioğlu, reklam filmi için ekiplerin 4 bin kilometre yol katettiğini söyledi.

Kötü sürpriz olmayacak

Hızlı internetle kota aşımı konusunda kullanıcıların tedirgin olmaması gerektiğini belirten Kaan Terzioğlu, “Biz bu geçiş sürecinde faturalar ve kota aşımıyla ilgili müşterilerimize hiçbir şekilde kötü sürprizler yaşatmayacağız. 4.5G müşterilerimizi rahatlatacak, onların kota endişesi olmadan bu hizmetleri tüketmesini sağlayacak bazı planlarımız olacak” dedi. Terzioğlu, 1 Nisan’dan sonra iPhone telefonların ekranında ‘LTE’, android işletimli telefonlarda ‘4.5G’ ibaresinin yer alacağını dile getirdi.