Hamzaoğlu giderken, Denizli nasıl marka olduğunu anlatıyordu...
 
Dünya'nın önde gelen pazarlama liderleri buluşturan Brand Week İstanbul Konferansı'na önceki gün Mustafa Denizli konuk oldu. Bu toplantının olduğu saatlerde G.Saray, Hamza Hamazoğlu ile yollarını ayırdığını açıklarken, Denizli ise nasıl marka olduğunu anlatıyordu:
 
"Bizim zamanımızda kulüplerin arkasında sponsor destekleri bu kadar değildi. Neuchatel Xamax maçının rövanşı için teklif edilen TV yayın geliri sadece 6 sıfır atılmadan önceki 150.000 lira idi. Bu maçın TV'den yayınlanmasını isteyen yöneticilere ben karşı çıktım. Eğer o maç yayınlanırsa stada gelen çok az olurdu. Dediğimi kabul ettirdim, maç yayını yapılmadı ve Ali Sami Yen'e 40 bin kişi geldi. İşte o hava bize maçı kazanıp yarı finalin kapısını açtı. Yöneticilerin istediği gibi yayın olsaydı, o ambiyans oluşmaz, o destan yazılamazdı. O maçta kariyerimi riske attım. 3-0 yenildikten sonra 'Rövanşta 5 atarız' dedim. Bir yere gitmek istiyorsan bunları göze alacaksın. Ben farklı bir şey yapmak istedim ama bunun riskleri vardı, bunları göze aldım."